Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Even voor de duidelijkheid. Ik hoop niks.

Maar mijn vertrouwen in ms begint aardig weg te zakken. Denk aan de xbox one met zijn 180 s en het slechte windows 8 (rt) wat ik voor geen meter vind werken (het faalt gewoon aldus nu.nl )

Het kunnen dan wel geruchten zijn... maar ik ben gewoon benieuwd hoelang ms fit nog gaat volhouden.
    Verstuurd van mijn X909 met Tapatalk

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Laat ik het zo zeggen, mijn vertrouwen in MS is ook gezakt alleen Windows Phone 8 is geweldig en het is alleen maar goed dat er meer spelers op de markt zijn.

Hier nog de bron voor de Oppo versie met WP8
    http://www.phonearena.com/news/Oppo-to-join-the-Windows-Phone-family_id45360

Ik gun MS met WP wel een succes en ben al jaren een tevreden gebruiker, de rest van hun producten heb ik minder vertrouwen in.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd of oppo dit gaat doen? Bedankt voor de tip iig

Verstuurd van mijn X909 met Tapatalk

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Geen dank, als je het bericht had gelezen staat erin dat een hoge pief bij Oppo die mockups heeft gepost op zijn Chinese Twitter variant, ga er dus maar vanuit dat er een WP versie aan zit te komen. Ik zou anders ook niet weten waarom hij dat op zijn Twitter zou zetten.

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind persoonlijk m'n surface pro geweldig en ik zou een Rt prima als tablet kunnen gebruiken. Maar tsja promotie etc... Het is echt tof wat zo'n tablet kan, maar men weet het niet te verkopen.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja uiteindelijk ga ik ook een Surface kopen (een RT), want heb nu nog een gare Android tablet. Alleen de prijs moet nog even een stuk zakken dan haal ik er ook een voor demo doeleinden. Een Pro is ook gaaf alleen zie mij echt niet Photoshoppen op een tablet hehe.

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je student? Op surfspot kun je dan voor 210 euro een zonder, en voor 260 euro een met touch keyboard kopen. Veel meer zal ie niet zakken denk ik ;)

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Al heel lang niet meer haha, maar heb mijn eigen bedrijf dus kan de BTW terugvragen dat scheelt als iets.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Huawei Ascend W1 vs Nokia Lumia 520.
    Ascend heeft betere specs, maar in hoeverre ga ik dat merken? Die Chinese merken blijf ik altijd wat wantrouwen. :+ Maar het zou wel lekker zijn als ik qua apps/games IETS kan. Dan zijn betere specs wel meegenomen. ;)

Nee, ik ga niet meer dan €150 uitgeven. Ik weet dat ik geen TOP model kan verwachten. Ik weet dat ik voor €XX,xx meer een betere kan vinden.
    MAAR DAT VRAAG IK NIET. :p

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nokia is de shit! Volgens mij heeft m'n vriendin ook een 520 en die bevalt haar prima. Niets bijzonders, maar een prima toestel voor die prijs.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En qua apps en games? Draait dat allemaal goed?
    Mijn hart zegt: Nokia. Mooier, meer vertrouwen in bouwkwaliteit en meer opslaggeheugehgengne.
    Hersenen: Huawei: SPECS.

Lastig..

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kwa specs is de Vita ook veel beter, maar kwa games enzo is de 3DS stukken beter. Dus'ja...

Ik zou toch echt je hart volgen!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat is dat nu weer voor vergelijking? Vita is qua specs én games beter!
    :+

Maar heb je enig idee of ze vaak problemen heet met apps? Werkt Smartglass? Kan ik fucking Angry Birds zonder problemen spelen? :p Mirrors Edge ook. etc etc. (ik wil natuurlijk hier en daar een Xbox game spelen, haha)

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Koop dat 1 met betere specs :lol: :+

Dat zou ik moeten checken bij m'n vriendin... angry birds zal het sowieso wel doen. Smart-glass werkte prima op m'n oude WP (HTC Titan, 7.8) en loopt gewoon soepeler op m'n Lumia (920)

Maar voor zover ik weet heeft ze zo goed als geen problemen met apps, als ze gamed dan pakt ze m'n 3DS, dus daar kan ik niet over oordelen. (in dat opzicht was een Vita een betere keuze geweest, aangezien ze die games toch niet leuk vindt :mad:)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik heb geen vertrouwen in de bouwkwaliteit van die chinese merken! En heel erg weinig opslaggeheugen.
    Ik weet dus wel dat Huawei betere specs heeft, maar de rest bevalt me niet echt van dat apparaat. :+

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Specs en mobiele telefoons, tsja... Nokia is gewoon een topmerk, dus ik zou daar persoonlijk voor gaan. Ik heb ook ''blindelings'' de Lumia 920 gekocht en ben zeer tevreden over de kwaliteit die Nokia bied. Daarnaast omdat het een Nokia is, krijg je allemaal extra apps en features die je bij dat Chinese merk niet krijgt. Alleen kan Excess-Denied dat allemaal veel beter dan mij verkopen.

Regel 1 met een Windows-Phone, koop een Nokia :D

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vandaag van mijn werk een Nokia Lumia 820 gekregen. Ben er een beetje mee aan het spelen nu. Het is wel even wennen allemaal.

Ik krijg het alleen niet voor elkaar om lokaal contacten op te slaan zonder in te loggen met mijn (privé) Windows Live ID. Kan dit wel?

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Hou eens een Oppo in je handen! Dan is dat nare zinnetje ook weg uit je gedachten! :)

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha thanks, al ben ik niet echt een goede verkoper! :p

Ben het eens met DulleNL over dat de bouwkwaliteit een stuk minder is van de Chinese merken, kan ook niet anders voor het geld wat je ervoor betaald. Vaak zijn er ook een stuk slechtere materialen gebruikt. Zelfs HTC is qua kwaliteit naast Nokia echt een stuk slechter (geluid en bouwkwaliteit), heb al meerdere HTC's gehad en niks komt in de buurt van de Lumia 920 die ik nu heb. Maargoed we hebben het over de 520 vs Huawei-ascend-w1.

De 520 doet het echt een stuk beter dan de W1. Bron : HIER

Vooral het geheugen is een stuk groter 8GB vs 4GB wat natuurlijk wel belangrijk is als je een beetje leuke apps erop wil hebben qua ruimte en muziek, videos, foto's etc.

Zoals je ziet is de processor een klein beetje beter van de Huawei en de batterij ook een stuk beter maar de (exclusieve) apps van Nokia, bouwkwaliteit en alle andere pluspunten die hierboven in de Versus staan is de 520 denk ik toch echt een veel betere keus. Ook als je kijkt naar support Samsung en HTC geven nog amper eigen apps/support uit in WP8 maar Nokia is continue bezig met nieuwe apps en MS aan het pushen met nieuwe opties. Misschien doet Huawei dat ook wel maar daar hoor je niks over omdat het Chinezen zijn... oftewel weinig support voor de EU.

Op Youtube kan je meerdere video's vinden met games op de Lumia 520, hij kan als het goed is 99% van de apps afspelen alleen apps die een 1GB RAM nodig hebben (Modern Combat, N.O.V.A.) is het niet mogelijk maar die zijn er niet veel.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh wow, versus.com gaat me denk ik nog vaak van pas komen. Kende die site helemaal niet 8)
    Dan denk ik dat ik inderdaad voor de Nokia ga. Die graphs hier lieten het lijken alsof er toch een fiks verschil in prestaties was, maar dat zal dus wel meevallen.
    Ik hoop dat ze nog een gele cover hebben. Die is het mooiste. :+

Wat is trouwens het verschil tussen Xbox games met de groene balk en Xbox Live games met de grijze balk? Alleen de leeftijd van de coverart, of is het bv zo dat je in de een wel achievements kunt halen en in de ander niet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina