Kan ik niet zien denk ik. Bij deze generatie altijd min marge op consoles. Maar verkochten volgens mij wel altijd onder de adviesprijzen. 10% marge is wel erg veel 50,- winst per console is huge. Anyway. Vond het niet een hele ongeloofwaardige prijs als je een leek bent. Wij weten hier gewoon beter
LOL, zei ik toch. Duurt gewoon even en dan komt vanzelf de massa annulering. Ik had ook nog andere artikelen erbij gedaan en die waren hierdoor vertraagd.
Ik heb mn annuleringsmail ook binnen Godverdomme wat jammer. Maarja, was ook te mooi om waar te zijn. Duurde wel lang trouwens voordat hij geannuleerd werdt
Jammer, hier nog uitleg over hoe of wat http://www.juridischevoorwaarden.nl/artikel/10/Bolcom-beroept-zich-op-haar-algemene-voorwaarden Wellicht dat er bij Neckermann meer kans is. Officiële annulering heeft niemand nog gekregen toch ?
Netjes afgehandeld door bol.com. Voordat mijn bestelling geannuleerd werd een nette mail gekregen met een geldige reden. Daar kan Neckermann wat van leren.
Dat de orders betreffende de Xbox 360 controller en de Xbox One console worden geannuleerd is niet meer dan logisch, dat lag immers in de lijn der verwachting. Vind het echter wel opvallend dat bol.com netjes een e-mail met uitleg stuurt, terwijl je van Neckermann gewoon niets meer hoort. Het is dat ik dit topic volg en even bij m'n order op de website ben gaan kijken, het had wel zo netjes geweest als ze even een e-mail hadden verstuurd.
POTVERDJANDRIE! De motherfokkers! Al had ik Gears Judgement voor 7,- ook een mooie deal geweest. Maar het is niet meer dan logisch dat bol.com al die bestellingen annuleert. Wel spijtig dat het zolang heeft moeten duren en ik geen kortingsbon heb gekregen !
Grumble. Heb al een tijdje The bureau gepreordered bij Yourgamezone. Zetten ze hem vandaag in de aanbieding, 8 euries goedkoper, slechts 39,95! Bij Amazon krijg je tenminste bij een pre-order altijd de laagste prijs. Laatste keer dat ik pre-order bij YGZ
Zojuist een e-mail gehad van bol.com met een kortingscode van 4,95. Mochten meer mensen deze code hebben en er niets mee doen houd ik me aanbevolen.