All things considered is het nog best goedkoop ook volgens mij, een ruimtereis en een Lambo kost je samen al meer dan een miljoen toch?
Voor €24,- heb je een steam key en voor €29,- heb je de commander in chief edition, €25-30 is een veel betere prijs voor deze game.
Kutgame, snap echt niet dat ze zon debiele richting ingegaan zijn na 2. Nu lijkt het wel op Prototype.
Ik kan niet warm of koud worden van deze franchise. Nee, ik lieg, ik vind dit echt een hele sneue franchise. Ik vond deel 1 nog wel tof, deel 2 kon ik niet spelen omdat het zo verschrikkelijk, verschrikkelijk lelijk gemaakt was. Het zag er echt zo lelijk uit dat ik me er niet overheen kon zetten. Zelden zoiets afschuwelijk lelijks in mijn PS3 gehad. Wat een lelijk product. Had ik al gezegd dat ik het grafische gedeelte niet te pruimen vond? Neen? Nou, ik vond het echt niet mooi. Deel 3 zag er al beter uit, helaas was het spel gemaakt voor achterstandswijken die nog kunnen gieren om de humor van Geer & Goor. Deze slaan we dus maar over, en zo te zien aan het aantal reacties hier, doet de rest dat ook. Gelukkig maar.
Je had pech dat SR2 voor de PS3 heel slecht geport was, op de 360 is het 1 van de leukste sandboxgames van de hele generatie. Je laatste comment laat ik maar aan me voorbij gaan, te generaliserend.
Ja, ik hoorde zoiets. Maar goed, ik heb hem nooit gespeeld op de 360, dus ik ga uit van mijn eigen ervaringen. Die laatste opmerking moet je niet zo verdomd serieus nemen man. Je zit toch niet bij de EO he?
Saints 1 was het best IMO. Saints 2 en 3 nu via humble bundle cheap gekocht en die zijn nog wel te doen. Maar dit is gewoon bullshit.
Dit is echt een draak van een game geworden, zit nu de review te kijken. Echt zo jammer waar ze met SR heen zijn gegaan die space shit zuigt apen ballen, die super krachten zuigen nog meer en man, man, man wat ziet deze shit er slecht uit! Shame, want ik vond SR erg tof deel 1 & 2 (voor een gedeelte ook nog) heb ik mij best mee vermaakt. Maar blijkbaar was naar dit alles vraag, ik denk dat als het gewoon zoals Saints 1 was gebleven dat ze meer positieve reviews hadden gekregen.
Ik vind het er juist super tof uitzien! Saint Row 3 was wel tof, maar nu met super krachten moet ik hem gewoon spelen. De reviews zijn ook erg verdeeld, mensen vinden het super tof of ze haten de game. Zelf heb ik hem besteld voor de pc, ben erg benieuwd .
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Saints Row 1/2 heb ik nooit gespeeld. Saints Row 3 heb ik op aanraden van een vriend gekocht en heb me er echt weken lang mee vermaakt. Alleen wat ik van deel 4 moet denken. Ik weet het niet, het hele ruimte/space gebeuren boeit me tot dusver vrij weinig.
Ziet er geweldig uit. Kan niet wachten om 'm te spelen, heb me ook prima vermaakt (en nog steeds eigenlijk) met Saints Row The Third.