Het zou wel vet zijn als ze gewoon call of duty stijl deden in de eerste wereldoorlog of nog een hele tijd daarvoor. Het moet wel in de tijd van de machinegeweren blijven, anders is het niet leuk meer. Dus laten we zeggen alles na 1900. Misschien de gangsterscene in de VS combineren met de oorlog in Vietnam?
Call of Duty ... Duty, dienst. Dienst, militair of iets anders in die trend. Vietnam hebben we in Black Op's 1 al gehad. Gangsteroorlogen heeft niets te maken met het leger. Kan zeker boeiend zijn maar COD gaat daar niet heen. Waarom zouden ze? Ze zijn al tig delen succesvol. Na de ramp MW3 heeft BO2 aardig wat orde op zaken gesteld. Ben benieuwd naar deze game. Grafisch zal het één-en-ander wel aangepast zijn.
Denk dat ik voor deze game toch eerst de reviews afwacht, mede omdat je links/rechts leest dat Battlefield 4 een veel grotere stap maakt mbv de nieuwe engine. Aan de andere kant ben ik nu wel erg aan COD gewend geraakt.
Ik heb hem gepre-ordered maar ga hem weer annuleren. Toch maar even afwachten wat het gaat geven. Tot die tijd gewoon BF4 spelen
Call of Duty: Ghosts heeft Squads-modus In Call of Duty: Ghosts zit een nieuwe modus genaamd Squads, waarschijnlijk ter vervanging van de bekende Spec Ops-modus. Dat laatste is nog speculatief, het eerste niet. Hoofdontwikkelaar Mark Rubin pronkte namelijk op Twitter met zijn nieuwe telefoon. Terloops filmde hij iets dat wel heel erg op een Call of Duty-menu lijkt. Meer dan een teaser is het helaas niet, al was het wel een geslaagde. Voor de concrete details moeten we wachten tot 14 augustus. Dan onthult Infinity Ward de multiplayer van Ghosts.
Kijk hem nog even een keer rustig jongen. Er staat august 14. Dat is vandaag. En waar zie jij single player?