De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Doe ik ook hoor. Tegenwoordig kan je mooie foto's maken met je foon en de laatste paar keer heb ik niet eens m'n camera meegenomen op reis. :+ De S4 maakt prachtige foto's, beter dan m'n Xperia. :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    [yt]UpGUV6ZrYFw[/yt]

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Samsung Galaxy S3 mini (238 euro)

Telfort Sim Only: 1000 MB, 300 belminuten, 100 sms 17,50 p/m

Voor 2 jaar omgerekend: 27.40 p/m

Wat denken jullie? :) Goeie deal?

Edit:// Hmm 1000 MB is voor mij veel te veel. Ik ga voor 500MB. Dan kost het Sim Only 15 euro.

Laatst bewerkt: 14 aug 2013
  4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft iemand ervaring met huawei's?

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je betaalt uiteindelijk 27.5 per maand? Redelijke prijs, maar ik zou het voor zo'n toestel er niet voor over hebben :)

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ik kies voor de optie 500 MB internet i.p.v. 1000 MB. Dus dan ga ik omgerekend 25 euro per maand betalen.

Maar hoezo zou je dat niet over hebben voor zo'n toestel? Is het een shit apparaat? :9

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Komt het wel op neer :+.

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    S3 mini is niet echt geweldig nee. S4 mini is wel beter geloof ik, al is dat ook geen aanrader.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Mwa schijt apparaat is nogal sterk uitgedrukt, maar ik vind het persoonlijk teveel voor het apparaat ja :)

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm oke:p Wat zouden jullie me dan voor die prijs aanraden? (dus toestelprijs ongeveer 250 euro)

Edit://

Zou de LG Optimus F5 4G een betere keuze zijn?

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet niet of je van groot houdt, maar dit is bv een mooie aanbieding (in mijn ogen): https://www.studentmobiel.nl/samsun...d=387&plan_length=24&provider_id=22&renewal=0

Ik zou als ik jou was even rondkijken daar wat je leuk lijkt. Op dit moment zijn er geloof ik veel aanbiedingen omdat de laatste 2-3 maanden de meeste abbo's aflopen van mensen :)

Misschien dat ik wat kan helpen als je aangeeft wat je zoekt in een telefoon en wat de max is qua prijs :)

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zoek eigenlijk een telefoon waar ik gewoon de gebruikelijke dingen mee kan doen. Appen, facebook en liefst ook mooie foto's maken. :)

Dat is inderdaad een mooie aanbieding. Maar de Note 2 is me misschien toch wat aan de grote kant. Ik zie dat die aanbieding van Tele2 is. Als ik zo eens even op hun site kijk staan daar nog wel meer mooie aanbiedingen :)

Samsung S4 of HTC One bijvoorbeeld. (100 bel/sms + 500 MB internet) voor ongeveer 32,50 p/m. De S3 zit rond de 27,50 p/m.

Als ik voor die S3 mini al 25 euro per maand zou moeten betalen kan ik inderdaad beter een paar euro meer geven voor een fatsoenlijke telefoon. :9

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je toevallig ervaring met Tele2?

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, wel een redelijke provider hoor. Alleen niet als je vaak naar het buitenland gaat :+

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow serieus? Ik ga in September net over de grens in België studeren :p

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik dacht dat Tele2 in het buitenland geen bereik had, maar ik weet niet of dat inmiddels wel zo is. Je kan het even opzoeken anders :)

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tele2 maakt voor zover ik weet gebruik van T-Mobile. Ik zie niet in waarom je in het buitenland niet zou kunnen bellen. Echter ervaar ik nu weer waarom ik mezelf enkele jaren geleden voornam nooit meer T-Mobile te nemen. Drama bereik. Ik ga nu denk ik maar voor Hi ondanks dat ik toestel lease niet zo zie zitten. Vodafone is te duur.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    T-Mobile is crap! Echt teveel deadspots waar je gewoon compleet onbereikbaar bent. Ik heb zelf al jaren Vodafone waar ik meer dan tevreden mee ben, maar het is wel vrij prijzig ja. En Vodafone heeft zelfs soms ook moeite met constante connectie van mobiel internet wat wel jammer is. KPN/Hi is volgens mij het meest stabiele netwerk...

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja vooral als ik in de trein zit tussen Alkmaar en Amsterdam is het drama met internet. Zelfs in grote steden valt het tegen. Ik ga echt nooooit meer voor T-Mobile tenzij ze hier wat drastisch aan gaan veranderen. Ik wilde het de dit keer ook niet doen maar de deal was gewoon te mooi.

Nu kun je bij Hi de HTC One krijgen voor EUR 37,50: gratis toestel, 2 GB internet, 75 minuten/smsjes. Ik gebruik toch veruit het meest Whatsapp (wie niet) dus is prima zo. Bram noemt 32,50 maar dat is excl. belminuten.

Als ik iets vergelijkbaars wilt bij Vodafone ben je zes tientjes kwijt. Ok, wel 4G en onbeperkt bellen en smsen maar dat verschil is mij te groot.

Deel Deze Pagina