heb net ook nog liggen denken om een ps4 aan te schaffen maar dag bij me eigen waarom niet gewoon wachten dan maar sommige games op de 360 kopen zijn ook nog goedkoper
Daar dacht ik idd ook al aan. Ik ga wel wachten met Battlefield 4 voor de One, want die draait toch niet soepeltjes op de 360. COD Ghosts en hopelijk GTA 5 wel.
Goed nagedacht, Maar ik denk dat velen toch nog voor one gaan die nu roepen van ik ga nu voor ps4 wil dit jaar nog next-gen. Maar als je goed het nieuws volgt is dit onmogelijk want ze beloven geen ps4 meer op release datum voor pre-orders na ... augustus en aangezien ps4 denk ik eind november uitkomt weinig kans.
Omdat ze bijv ac, wd, bf, cod op next gen willen spelen en niet op current gen?! Niet geheel onlogisch? Ja Arena nog wel. Sony heeft gezegd dat een stop nog niet noodzakelijk is vanwege de groote van MM. Dus ja, als je het bij kleine winkeltjes zoekt met 10 leveringen... dan grijp je ernaast denk ik
Liever pre order ik alles want mediamarkt is nog wel een endtje weg. Ik heb mediamarkt al een mailtje gestuurd met de vraag, Als ik de PS4 pre-order dat die dan op release thuis aan komt.
PS4 volgens Saturn & Bol.com andere online winkels verschijnt de console op 31.12.2013. Das ook bijna in 2014 Mocht dit waar zijn, hoop ik dat de Xbox One ook ergens in Januari 2014 wordt geleverd.
Ik hoop toch echt op januari. Wat ik hoor van mogelijk maart/april zolang kan ik echt niet wachten gwn..
Is een fictieve datum. Man, Sony kan MS echt knock out slaan op gamescon als ze de PS4 in November uit brengen.
Insider op Neogaf zegt dat de PS4 al snel komt. Volgende week wordt datum bekend gemaakt. Sent from my C6603 using Tapatalk 4
Voor de twijfelaars: http://www.playstation4club.nl/ps4-...aar-kan-ik-nog-reserveren-dagelijks-geupdate/
Ja idd, of poll aanpassen van welke console ga jij halen. Een reset lijkt me nu niet meer dan normaal