Sexy. Jammer dat Sims 3 zo'n massive bugfeest is + heb normale game al, dus ga gewoon voor normale gedeelte. Steam Dead Space MZ2DG-NI0XD-EE2YR Medal of Honor TWPPT-4F04D-26B62 Origin Dead Space 98JS-4V2T-C5NX-X3BC-B2MQ Burnout DKYQ-7XFL-KZMU-XPF5-XC4R Crysis 2 39UU-7CG5-XQ8Z-6YF6-26LX Medal of Honor E26N-XX9Y-3DG7-HLZE-5LQK Mirror's Edge HMCC-Y8WF-CS7N-J2Y4-632E
Dit vraag ik me ook af. EDIT: Ik heb hem gekocht en bij spellen waar zowel origin als steam staat, krijg je gewoon twee aparte codes voor beide platforms. Echt een zieke bundel, ik heb Battlefield al en geen interesse in The Sims, dus heb even 1$ betaald.
Dan heb ik nog wat code's beschikbaar voor origin : Mirror's Edge Dead Space 3 Crysis 2 maximum edition Burnout Paradise Dead space PM maar voor een key. EDIT : Iemand ook nog intresse in een coupon van 50% korting op Waking Mars? Tot 28 augustus geldig. (STEAM)
Volgens geruchten worden de volgende games later nog toegevoegd: Dead Space 2 Bulletstorm Medal of Honor: Airborne Command & Conquer Red Alert 3: Uprising
Hey, Heel erg bedankt dat je ze gewoon gratis weggeeft aan mij. Zulke mensen kom je niet vaak tegen Nogmaals bedankt man! Ferry:b:
Geen dank Nu alleen nog : Burnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key Dead Space Origin Key En dan nog de Coupon van 50% voor Waking Mars voor jullie *)
Heb wel interesse in Mirror's Edge en Dead space 3. Mits je de keys nog hebt maar hoe zit dit? hoe kunnen jullie gratis games weg geven?
Omdat we de keys hebben om ze te redeemen? Overigens heb ik nog beschikbaar: Mirror's Edge (1x Steam, 1x Origin) Dead Space (1x Steam, 1x Origin) Burnout Paradise (1x Origin) En heel misschien Battlefield 3, want ik heb de Russische in Origin (even kijken of ik deze dan kan redeemen).
Nice. Straks maar even aanschaffen dan want ik zie dat 'ie ook op de Mac werkt. De rest van de games heb ik al, dus die codes zal ik hier weggeven