1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Microsoft heeft de keuze voor mij nu wel heel makkelijk gemaakt. Ze vinden mij als consument kennelijk niet belangrijk genoeg, dat is voor mij de druppel. En dat is voor microsoft ook erg jammer, aangezien ik heel wat meer uitgeef aan games dan de gemiddelde consument.
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat nou als MS wel de launch op 2013 had laten staan hier.
    En vervolgens maar 10% van de pre-order consoles had geleverd?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wel leuk trouwens voor de winkeliers die mooi weer mailtjes mogen sturen of zelfs klanten bellen met het slechte nieuws. :+
     
  4. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent nu wel behoorlijk genaaid als je een Xbox One wilde halen met de release, vervolgens wil je na het horen van dit nieuws toch een PS4 met de launch.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ga dus gewoon over op een PS4. Laatste twijfel is nu wel weg...
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Of je importeert er eentje, als het qua alles goed zit. Dus garantie, updates, Marketplace etc. Als ik echt perse een next-gen console had willen hebben dit jaar en importeren was geen optie..dan had ik misschien ook wel de PS4 gehaald hoor. Maar als die importeer optie er is en het is goed....hell yeah. Het is dan maar net waar je voorkeuren liggen.

    Het is misschien raar om te zeggen....maar misschien is er ook wel wat positiefs aan dit. Nu kunnen we rustig aankijken hoe alles gaat, of er echte gekke problemen optreden (zoals de RROD) en ook natuurlijk wat de verschillen zijn tussen multiplatform games...als die er zijn. Blijft shit nieuws natuurlijk.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik kan moeilijk begrijpen om toch nog een Xbox One aan te schaffen op dit moment, zelf als import. Ik verwacht zelf de console in maart/april in Nederland, al blijf dat koffiedik kijken.

    Dus dan gaan er een aantal maanden overheen om titels als FIFA, CoD, BF, Watch Dogs etc. te kunnen spelen op nexgen, wil je een perse een Xbox One. Iedereen heeft online al een voorsprong op je en de communities zijn na die aantal maanden al een stuk leger. Al hoef je daar natuurlijk geen waarde aan te hechten als je een singleplayer-gamer bent (Al snap ik dan al helemaal niet waarom je voor een Xbox One zou gaan :+)

    En dan verwacht ik zelfs nog dat de multiplatform launchgames rond die tijd al minder gaan kosten op de PS4 en ze voor de Xbox One full price worden aangeboden.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had een big FU gegeven aan MS, je voelt je als Nederlandse consument bedondert, en dat was nergens voor nodig.

    MS heeft zich gewoon zwaar vergist in zichzelf, een aantal ideen waren goed, vervolgens 180 graden draai en weer andere shit terug erin gezet.
    Ik vond het nog knap dat MS nog vele aanhangers had na de E3, en nu ook nog aanhangers, ze zouden deze gasten nog 9 games er nog gratis bij moeten geven.

    Het is hun fanbase en daar wordt op gepoept, ik zeg niet dat Sony niet zoiets in staat is maar was dit bij Sony gebeurt dan wist ik het wel.

    WII U!!!!
     
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    MS, bij deze neem ik afscheid van het Xbox kamp. _0/
    Met je DRM, verplicht online zijn en die nutteloze Kinect.
    De PS4 is besteld.
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    We moeten natuurlijk afwachten in hoeverre Sony EU support natuurlijk. Zometeen hebben zij ook "leveringsproblemen" en zijn we allemaal boos op Sony. Er is nog niets bevestigd namelijk, maar dat horen we hopelijk volgende week.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk dat de reserveringen nu juist een belangrijk iets zijn, GM gaf al bijv aan wat je kunt verwachten als je een bepaalde console heb besteld met een bepaalde tijd.

    Het zou zomaar kunnen zijn dat Sony dit vorige week al wist en een bericht heeft uitgestuurd van dit en dit krijg je en deze komen later.

    Degene die echt boos op Sony zullen zijn, zijn dan voornamelijk te laat met pre-order
    Eigen schuld..
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Een beetje wat Sony (waarschijnlijk) gaat doen dus? :+
     
  13. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet maar :cool: dat gaat niet meer gebeuren en ze komen pas in 2014.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wat is localisatie trouwens een crap argument als je wel in landen als Frankrijk, Spanje en Italië lanceert, zeg.
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien is die eu game ook wel league of legends... Erg populair in Europa en Riot is tegenwoordig tergend langzaam met alles. Enige tijd geleden was er al wat gelekt...
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    en dat kan dan niet meer..

    idd mooi genaaid
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey maarre...

    Als iedereen zo massaal overstapt naar een ps4.
    Gaat deze site dan playstationworld heten? :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik vind dit wel een heel rare zet van MS. Waarom niet hier releasen in 2013, maar wel in Brazilië? Daar heeft het grootste deel van de gamers nog een Xbox/PS2. 8)
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Toch vind ik het een vreemd excuus: Om aan de vraag te kunnen voldoen.

    Welke vraag? Niemand wilt zo'n ding :+
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Welnee, gewoon zo laten of anders gamingworld:+
     

Deel Deze Pagina