[XOne] Forza Motorsport 5

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan ook op een andere manier :)
    Ik speel het liefst ook tegen de echte tegenstanders.

Kan niet wachten tot FM5 uitkomt, misschien ga ik je bumperkleven ;)

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben niet snel met racegames ik race met de buttons dus ik sta altijd te slippen bij de start en dan zijn jullie al bij de finish!

Ik hield me eigenlijk meer bezig met auto's painten en zo.. verder vind ik FM er saai b en speel dan liever Grid of Dirt!

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Hoop dat op gamescom hoop nieuwe circuits aangekondigd gaan worden. Ben zo benieuwd. Laatst demo van gt6 gespeeld wat een drama die game blijf lekker bij forza

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Xbox One cloud offers 600% more AI capability
    http://www.oxm.co.uk/59493/forza-5-...xbox-one-cloud-offers-600-more-ai-capability/
    Zou dat ook betekenen dat we ipv 16(?) tegenstanders straks met 160 tegenstanders kunnen racen 8)

Laatst bewerkt: 2 aug 2013
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lekker file-rijden :)

7. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon stukje PR BS. AI wordt sowieso niet realtime in de cloud berekend, dat zei greenewalt al in een van de E3 interviews. Dat kan simpelweg niet. Wat de cloud doet is de player data in de cloud verzamelen en daar AI scripts van maken, zodat de AI als een player gaat gedragen. Soort tweaking van AI scripts in de cloud om die drivatars te creëren, gebaseerd op race data van players.
    Als ze dat goed doen dan zou de drivatar van bv jou, steeds meer kwa racestijl op jou moeten lijken. Wat op sunset infield dan weer geen goed idee is ;)

Maar de AI berekening blijft plaats vinden op je console, dus in aantal racers op baan blijven ze gelimiteerd. Zou leuk zijn om de komende Gamescom en Tokio Gameshow wat meer info te kunnen zien over MP/ Tracks.

Laatst bewerkt: 2 aug 2013
  8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Laat maar komen, ben benieuwd of er uberhaupt nog wat nieuws in zit nu. :+

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Dat wordt Forza 4 spelen tot januari 2014.

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Jup. :mad:

Hopen op een mooie aanbieding tegen die tijd!

11. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zeker Xbox One gaat uitkomen in januari, het kan zijn maart of april grrrr MSchoft.

12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Gewoon even naar Duitsland rijden... ;)
    Maar zou deze zomer niet een hoop nieuwe info over Forza 5 worden vrijgegeven? Vind het nogal stil rondom deze game...

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Gewoon TE triest voor een lullige vertaling zeg... Is dat nou een rede voor uitstel? Man breng em dan gewoon in het Engels uit en patch het later met een goede vertaling.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Pfff het eerste wat ik toch doe als ik m'n Xbox krijg is die taal weer terugzetten op Engels..
    Ik overweeg het, woon 10 minuten van de grens. Volgens mij gaat de lokalisatie (klok en klepel, heb me er nog niet in verdiept) van de xbox-1 alleen nog veel verder dan die van de 360, ben beetje bang dat ik er straks een een Duitse Forßa MotorSchport in moet stoppen.
    EDIT:
    http://www.gameinformer.com/b/news/...box-one-launch-territories-from-21-to-13.aspx

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  15. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als localizatie echt het probleem is, waarom komt er dan de xbox one wel naar Oostenrijk en Duitsland, maar niet Zwitserland? Waarom is engelse kinect nu ineens een probleem? is dat niet al jaren zo op de 360 hier in NL?
    Er was in juni al een gerucht over lage opbrengsten bij de frabricage van de processoren. Dat was maar een gerucht, maar nu de xbox in aardig wat minder landen uit komt dan eerst geplant, doet mij gewoon eerder denken dat ze qua productie niet zover zijn als ze willen.

Btender, importen is idd theoretisch geen probleem, maar als er weinig mensen hetzelfde gaan doen, is het online mayb minder leuk ;) Mits ze in duitsland niet al beperkt leveren ofc.

Hopelijk laat Turn 10 met gamescom nieuwe dingen zien en niet alleen praag, die kennen we nu wel. Ben wel beetje benieuwd of er bv nieuwe details over de MP komen. Zoals tuning in lobbies + free run mode in MP.
    Dan zou je voor cupraces heel makkelijk autos kunnen tunen in lobby en dan meteen testen op circuit, samen met anderen. En je hoeft de oefen sessie niet 3x te herstarten omdat niet iedereen op tijd was ;)

16. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    zomer duurt tot 21 september :+

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Vorige week zeiden ze dat ze deze week wat nieuws los lieten om vervolgens volgende week op Gamescon te staan. Dus hopelijk gaan we wat zien vandaag of morgen.

Bronnetje

Edit: Forza Motorsport 5 Limited Edition

Met de Forza Motorsport 5 Limited Edition ben je automatisch VIP lid, krijg je een custom Steelbook™ case, een decal sheet (met “Forza Motorsport 5”, “Xbox One” en “Audi”) en 1,250 car tokens Waarmee je direct een van de auto's in Forza Motorsport 5 kan ontgrendelen.

Ook krijg je 3 Car Packs:

Limited Edition Car Pack *

2011 Audi RS3 Sportback
    2012 Aston Martin Vanquish
    2013 Ford M Shelby Mustang GT500
    2013 McLaren P1™
    2013 SRT Viper GTS

VIP Car Pack

Forza Motorsport 5 VIPs krijgen een aantal voordelen waaronder 2x player reward acceleration, exclusive multiplayer events, een exclusive in-game player card badge, en in-game gifts van de Forza community team.

1965 Shelby Cobra 427 S/C
    1987 RUF CTR Yellowbird
    1991 Mazda #55 787B
    2011 Ford F150 SVT Raptor
    2011 Bugatti Veyron Super Sport

Day One Car Pack *

2010 Audi TT RS Coupe
    2013 Ford Focus ST
    2011 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera

* Deze auto's zijn getunde en gepainte versies die beter zijn dan de standaard uitvoeringen. De standaard van deze auto's zitten ook in de normale en Day One varianten van Forza Motorsport 5

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wederom de Limited Edition voor mij, tot nu toe bij elke FM gedaan. Leukste auto die je al gelijk unlocked krijgt is toch wel de Mazda 787B. Kan niet wachten om die te laten janken op Le Mans of bijvoorbeeld de Nurburgring. _O_

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik blijf ditmaal bij de standaard versie. Geen zin om hier aan mee te doen, hoe graag ik ook die Mazda wil hebben.

20. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je doet je eigen naam weinig eer aan vind ik ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina