Waarom komt Ducktales pas zoveel later uit voor de 360? En is die releasedatum al helemaal zeker dan?
Hoe bevalt Brothers verder? Iemand die een beknopte review kan/wil geven? Edit ; Of ik download gewoon de demo... Duh!
Wauw, mooie L.E. Echt limited met 150 exemplaren. Tegenwoordig is er niets limited meer aan een limited edition. Ducktales krijgt slechte review cijfers helaas.
Zonde, echt jammer dat er niet een tastbare versie van komt, de reviewcijfers vallen tegen, maar haal de game toch.
Tja, het is een remastered port. Op de Nes kreeg het spel een 9. Nu een 4,5 voor dezelfde gameplay. Ik ga hem halen.
Ik zie ook 4/10 en 6jes... dus het is maar net waar je naar op zoek bent. Ducktales heeft de gun-factor, maar in hoeverre maakt nostalgie blind?
Brothers wow, wat een gaaf gameplay elementen zitten erin! Verhaal is erg knap vertelt, zonder tekst en Engels gezam. Je leeft echt mee met de broertjes en ja om de halve klap bestuur ik het broertje steeds de verkeerde kant op. ( Mij hersens kunnen dit waarschijnlijk niet aan) ;( Al met al een dikke aanrader voor iedereen die van andere unieke gameplay houden. Dit is imoh denk ik nu de beste arcade game van 2013 op de 360.
Eerste trailer Fables: The Wolf Among Us verschenen De eerste volwaardige trailer van Fables: The Wolf Among Us is via IGN verschenen op het internet. De game is gebaseerd op het Fables-universum van DC Comics. Fables: The Wolf Among us wordt ontwikkeld door Telltale Games, maker van het alom geprezen The Walking Dead, en verschijnt eveneens in vijf delen. Faith, de eerste aflevering, verschijnt deze zomer voor Xbox 360, PlayStation 3 en pc. [yt]7a_St9DTuO0[/yt]