Sticky [Algemeen] PlayStation 3 [Deel6]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door WinterBase, 9 dec 2012.

1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    12GB is echt veels te weinig, ik zou gewoon een nieuwe PS3 kopen met 500GB minimaal. Of die 12GB maar dan gelijk een grotere HDD erin. Als je gebruik gaat maken van PS+ dan is je HDD van 12GB al vol voordat je überhaupt de gratis games van 1 maand kan binnenhalen.

Edit: En ik zou even volgende week afwachten, wellicht komt er op Gamescon nog een prijsverlaging voor de PS3 aangezien de PS4 voor de deur staat. You never know!

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    en de super slim ps3 komt toch ook nog?

dan worden er vast nog wel wat voorraden gewone slims voor een lekker prijsje te koop gezet

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Die ligt toch al tijden in de winkel, ik heb zelf een super slim. Das toch de versie met de lade die je zelf opzij dient te schuiven ipv disclade aan de voorzijde? Die heb ik tenminste.

4. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Yep die heb ik ook 2 maanden geleden gekocht. de 500gb versie met 1 controller voor 230 euro.
    Met PS plus heb ik dat bedrag er al weer uit. In 2 maanden tijd voor ruim 200 euro aan gratis games via ps plus :thumbs: oa Uncharted 3, Catherine, NFS most wanted, nba2k13, battlefield3, ico, shadow of the colussus, Spec ops the line etc etc. Erg blij dat PS plus mee gaat naar de playstation 4.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is dat zo? Ik kom niet zo vaak in winkels :+ Heb dat ding alleen op E3 gezien volgens mij

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet bij de 12GB wel de bracket er los bij kopen.

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijken of ik morgen een andere router in mijn netwerk erbij kan gooien , moest vandaag weer mijn Ziggo kabelmodem opnieuw opstarten want de PS3 kreeg weer geen ip-adres.
    Alle apparaten in huis van Sony (PSP en PSVita ) , Nintendo en Microsoft werken normaal , het is steeds de PS3.
    De problemen heb ik sinds ik de nieuwe Cisco kabelmodem heb gekregen van Ziggo.
    Normaal reset ik de modem hooguit 2x per jaar en is nu 4x in de week.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zal wel retarded zijn maar wil iemand mij het principe achter berichten en requests op psn uitleggen? Heel vaak zie ik voor mijn gevoel een request staan, maar vervolgens kan ik hem nergens terug vinden. Idem dito voor berichten.

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Request of bericht is hetzelfde symbool; een envelopje in je rechterbovenhoek.

je kunt die op 2 manieren lezen; langs de naam van de persoon die hem gestuurd heeft staat ook een envelopje, als je dan op zijn naam klikt kun je het berichtje ook weer selecteren.

Optie 2 is gewoon naar je ontvangen berichten gaan, en het dan selecteren.

Ik ga meestal voor optie 2, is makkelijker/sneller.:9

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is precies hoe ik dacht dat het ook werkte, maar ik zou toch zweren dat daar niet alles tussen stond 8) (optie 2)

Alles nu maar gewoon weg gegooid, sorry als er messages van mensen hier tussen zaten :+

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Echt irritant is dat. Ik ben steeds bezig om spellen te verwijderen om een spel te kunnen spelen. Daarom ben ik ook gestopt om downloads op de PS3 aan te schaffen, maar zelfs met discs zit je met verplichte installaties. Ni No Kuni kost me bijvoorbeeld al 4 Gb. Niet chill als de ruimte al beperkt is.

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Grotere HDD erin/eraan hangen?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Leg uit dat van de gratis games :+

Ik ga waarschijnlijk ook nog ff een PS3 scoren ergens, moet nog zoeken naar een leuk prijsje.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    'gratis' als in: die kan je, als je een ps+ abo hebt, voor niks downloaden. Of als je het iets preciezer bekijkt: voor het bedrag van je abonnement.

Ik heb nu ook sinds een tijdje ps+ en value for money gaat echt nergens over. Er staan echt tal van goede games op en als je weinig geeft om wel/niet de nieuwste games hebben, dan hoef je echt zelden meer een game te kopen.

Daarnaast voelt het gewoon tof om digitaal die games aan te schaffen voor 0,-

De spellen zijn echter alleen beschikbaar zo lang je abo loopt. Als je echter later je abo weer activeert, dan worden al je eerder gedownloade spellen weer speelbaar.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Wow dat is wel tof _O_
    Moeten ze bij MS eens doen, daar betaal je ook voor.

Maar dat kun je gewoon altijd downloaden, zijn geen speciale actie termijnen ofzo? Anders koop ik 1 maand plus en download ik een shitload aan games. Of lukt dat niet?

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt iedere keer een maand de tijd om de games te downloaden. Iedere maand dus andere/nieuwe games.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ah ok heb dus al een hoop gratis shit gemist.

Zie dat ze dat bij XBL ook hadden. Iemand een overzicht welke games dat allemaal waren?

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Zoals Dulle zegt inderdaad. Maar sommige games kun je over een langere periode download.

En dat werkt inderdaad niet, want als je Plus abbo is afgelopen kun je de games niet spelen.

Overigens om even aan te geven hoeveel goede dingen er 'gratis' langskomen bij Plus:

En voor wat nu nog gratis is:
    https://store.sonyentertainmentnetw...collection/cid=STORE-MSF75508-PLUSINSTANTGAME

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat is wel een stukje beter dan bij de Xbox zie ik nu :eek:
    Dat slaat nergens op.

Maar mooi lijstje, jammer dat de aanbiedingen weer verlopen zijn :p
    IIG voor de PS4 interessant.

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Microsoft doet dit pas sinds juni dit jaar. Dit is wat er tot nu toe is geweest en nog komt.

Rainbow Six: Vegas | 15th September 2013
    Magic the Gathering 2013 | 1st September 2013
    Dead Rising 2 (including Case Zero DLC) | 16th August 2013
    Crackdown | 1st August 2013
    Assassin’s Creed 2 | 16th July 2013
    Defense Grid: The Awakening | 1st July 2013
    Fable 3 10th | June 2013
    Wel aardig maar nog een lange weg te gaan imo. Maar goed, PS Plus was in het begin ook niet veel. Pas sinds een jaar dat het echt interessant is geworden.

Deel Deze Pagina