Je krijgt keys voor steam en origin, maar ik heb de games al op steam dus daarom kan ik die origin keys weggeven.
Mocht je BF3 nog hebben dan heb ik er zeker wel interesse in Ook wel interesse in Burnout Ik hoor het wel van je. Edit: Thanks voor die Burnout key:b:
Jawel. Maar ik hoop/denk dat het eerder met de overbelasting van de servers heeft te maken. Ik kan de code invoeren, Origin accepteert het en geeft aan wat het is, maar het uiteindelijke downloaden gebeurd/t niet; dan krijg ik dat schermpje voor mijn neus.
Heeft iemand voor mij nog een BF3 of een Crysis 2 code? Zeker tof van het vrijgeven van codes. Werkt Origin btw hetzelfde als Steam?
BF3 naar Seh Kan je nu beide codes gebruiken voor bepaalde games? Ik wil ze alleen op Steam als het kan, maar kan ik de Origin-code van bijv Mirror's Edge dan weggeven en de Steam-code zelf gebruiken?
Hebben jullie ook problemen met Origin qua downloaden? Hij is al twee keer opeens wezen stoppen alsof die stil staat... Beetje strange. Een keer is ie permanent gestopt op 6% en de andere keer op 9%. Of ligt dit aan de servers?
Nee echt, Elke keer als ik 'm opstart gaat die 1% verder en dan stucked die. Gisteren hadden meer ook al moeite met een code te verzilveren. Dus Origin zal wel weer kuren hebben.