Gelukkig maar hahaha. Dan weet ik iig dat ik niet de enige ben. Iig, ik wacht wel even met downloaden.
Ik heb nu nog over MOH Origin key voor de liefhebber. (BFR3 al aan Vaultboy gegeven) dus als je hier post dan zal ik je de code PMen
Ik heb nog een Crysis 2 Maximum Edition Origin Key voor de liefhebber! Post hier als je hem graag zou willen hebben en dan stuur ik je de code in een pm.
Nou, klantenservice was niet nodig. Helemaal zelf de oplossing gevonden. Er stond een spatie aan het begin en einde van de code. Dus Origin herkende wel om welke game het ging, maar wist het daarna niet te downloaden, door.... een spatie. Spoiler jeej Al pakt ie nog steeds helemaal niet de 2e code. Ik heb niet eens een idee wat die 2e code hoort te zijn? Moar DLC?
Lopen de downloads van Origin nu wel goed ? Gisteren ging die telkens vastlopen namelijk bij een x aantal percentages...
Humble Bundle week gekocht deze week, code van MOH in steam gegooid. Alleen nu moet ik bij het spelen ook nog een serial code invullen, maar die heb ik helemaal niet gekregen verder?
Gedaan en het werkt, alleen heb ik een of andere bug dat mijn sensitivity echt veel te hoog staat, onbespeelbaar. ( niet aan te passen) Heb ik weer Speel met een Xbox 360 controller op PC
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising en Populous toegevoegd aan de Humble Bundle. Waarom ze met een expansion van RA3 komen en niet de originele game is wel vreemd.