Ja, vandaar dat Dead Rising daar niet te koop is. Ryse is waarschijnlijk ook erg bloederig... Misschien de games maar uit de UK halen dan. Wat een gedonder ook om een console te halen, *zucht*
Importeren gaat lastig verhaal worden. Ten eerste moet je als je hem aansluit, verbinding hebben met het land waar je hem gekocht hebt. Ten tweede kan je geen Xbox live transacties doen... https://securecdn.disqus.com/uploads/mediaembed/images/584/3223/original.jpg
Kortom, zelfs bij de xbox support roept iedereen wat anders. Een vaag zooitje de release van de nieuwe xbox. Officieel is er dus nog niets over het importeren bekend.
Waarschijnlijk was het daar nog niet eens bekend. Vaak roepen ze maar wat en snapt niemand er meer wat van. Zoals nu het geval is...
Dat is bij alle support zo denk ik. Bel maar eens voor de grap 3 keer naar UPC met de zelfde vraag. En je krijgt 3 verschillende antwoorden
Hmmmm, net bericht van Coolblue dat hij pas in 2014 komt!! Grrrrr,... ach ja komt goed! Hebt u het al gehoord? Microsoft stelt de releasedatum van de Xbox One in Nederland uit naar 2014. Balen! Dat vinden wij ook. Wat betekent dit voor u? Uw pre-order blijft gewoon staan, zodat u alsnog de eerste in Nederland bent die los kan gaan op deze console. Het schijnt dat Microsoft iedereen die de console al heeft gepre-orderd tegemoet wil komen met een gratis game. Op Consoleshop.nl houden we u op de hoogte over het laatste Xbox One-nieuws.
Ik wil hem Bij Amazon UK gaan bestellen nu hij nhier niet direct uitkomt. Kom ik dan in de knoei met de poweradapter ? OF is het slechts een kwestie van een verloopstekkertje. Anders moet ik hem maar in Duitsland bestellen ...
Zag het. Net de Day 1 Edition bij A.de besteld! Lekker hoor MS, maar goed, zo werkt het ook. Wil wel Watchdogs gelijk Nextgen spelen, dus ja
Geen CC helaas.. ; ( Net bol.com even gebeld puur uit nieuwsgierigheid. XB One word volgens bol.com gewoon op 21-11-2013 geleverd. Hebben men leveranciers in het buitenland? Ben nu toch benieuwd of bol.com het nu echt gaat leveren of dat het 2014 gaat worden.
waarschijnlijk heb je iemand aan de lijn gekregen die enkel op de computer kijkt in hun eigen systeem. Ik zou er niet vanuit gaan
Kan zijn, maar ik heb ook nog geen e-mail van bol.com gehad, dat de One uitgesteld is naar 2014. Dit is echter wel zo netjes om dit te laten weten. Bij Consoleshop.nl waren men al vroeg bij met een e-mail zag ik?