Ik zou er niet vanuit gaan, bol.com levert gewoon wat ze binnen krijgen en aangezien het een Nederlands bedrijf is... Maar ben benieuwd, was er dan een release datum van de One bekend?
Dan zijn de andere online keten wel erg snel geüpdatet en bol.com loopt achter? 21 November 2013 toch? Day one edition kunnen men beter dan even aanpassen staat leuk 2013 op de controller.
Er was nog geen releasedatum bekend, enkel 'november 2013'. Releasedatum volgt mogelijk op de Gamescom, hoewel dat eerder de Duitse datum dan de Nederlandse datum zal zijn.
Ik heb net mijn X1 bij amazon.de besteld maar besef ook dat de DRM nog actief is en je waarschijnlijk pas online kan en je games kan spelen nadat de console zijn day one patch heeft gehad. De kans is groot dat je een zeer grote baksteen koopt en uiteindelijk net als de rest van NL moet wachten tot 2014 wanneer de patch in NL uit is. Dit is voor degene die interesse hebben in het importeren maar hier waarschijnlijk nog niet aan hebben gedacht. Ik ben benieuwd wat de gamescom aan nieuwe info brengt maar tot nu toe is het niet veel soeps wat Microsoft aan correcte informatie naar buiten brengt.
In het ergste geval zul je via een VPN de patch binnen moeten halen. Ook niet echt een issue, lijkt me.
Pff, wat een onduidelijkheden voor een leek op dit gebied eigenlijk sinds het bekend is geworden dat de xboxone uitgesteld word. Ik lees nu op verschillende sites dat die day one patch het verplichte 1x in de 24 uur online moeten zijn weghaalt, maar als je dus geen day one editie krijgt, moet je dus eens in de 24 uur online zijn? Maar als mijn xbox die ik al gepre-orderd heb, ergens in maart komt, is het dan nog steeds die day one editie? Ik weet het, het staat vast hier al ergens beschreven, maar ben het niet tegengekomen. Vandaar mijn vraag.
Weet iemand de dichtstbijzijnde plek in Duitsland waar je de Xbox One kunt scoren? Nog iets dichterbij dan Monchengladbach of Krefeld? Woon in Schiedam...
Dat kan niet echt dichterbij. Vanuit Schiedam is het sowieso een eind. Ben blij dat ik in het zuiden woon. ;-)
Of ik koop hem bij een winkel in NL die hem dit jaar heeft liggen en anders ga ik wel een dag naar Duitsland om die Xbox te halen, moet ik wel meer dan 200km reizen -,- en anders kan een kennis hem nog altijd meenemen.