Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn idd dat ken ik nog. Eens even zoeken.

2. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Nu maar hopen dat we hem ook daadwerkelijk kunnen gebruiken. Games bestel ik inderdaad ook in de UK, zit niet te wachten op Duitse hoesjes. En nog even kijken waar ik een extra controller vandaan haal, bij Amazon.de staan ze voor 100 Euro, dat is me wat te gortig.

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Bestellen met een creditcard bij amazon.de is niet een probleem voor mij. Annuleren kan je inderdaad nog altijd doen mocht het niet lukken met het importeren. Dat horen we hopelijk volgende week al

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Precies. Daarom heb ik 'm alvast besteld.

5. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Misschien is het oud nieuws, maar ik las het volgende op Game Informer:

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad oud nieuws. ;)

7. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Haha, excuses in dat geval, het nieuws is me gisteren iets te snel gedaan om alles goed te volgen.

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk wel dat " Duitse Xbox One " problemen gaat leveren in Nederland. Vooral het updaten en apps gaan problemen opleveren.
    Ik wil wel een Xbox One die goed werkt en niet die half gebakken is met Duitse Apps en andere shit.
    Zit niets anders op dan wachten. Maart 2014 duurt nog lang, maar er komen nog zat leuke games op de 360.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben overigens wel bang dat we tijdens Gamescom nog weinig tot niets officieels horen over eventueel importeren. Microsoft gaat dat uiteraard niet stimuleren. Anders hadden ze wel gewoon de landen bevoorraad die ze nu geschrapt hebben.

Denk dat het afwachten blijft tot de launch-dag zelf.

10. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Mogelijk zijn er wel media die ernaar vragen, uit zichzelf gaan ze inderdaad geen aankondigingen doen.

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat je gewoon je account moet koppelen en dat je dan ook gewoon een taal kunt selecteren. Daarnaast kun je sowieso alle games wel spelen.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Psies. Gewoon locale op UK zetten. Heb ik nu ook, wil zowiezo niet die Nederlandse vertalingen. En als je een cc aan je account hebt gekoppelt dan werkt xbl ook gewoon...

Ben overigens wel benieuwd wanneer in 2014 de release dan wordt. Januari of pas maart/april ...

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  13. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  14. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Iets leuks tussendoor?

15. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Daar heb je wel een punt inderdaad nu je het zegt. Op de 360 kan je ook een USA account aanmaken en daarmee apps downloaden. Mocht dit zo zijn dan rij ik naar Duitsland en haal daar een Xbox One. Kan mij bijna niet voorstellen, dat de Xbox One uitverkocht gaan worden daar.

16. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
  17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gaat niet alleen om de taal en locale. Wat nu als UPC, Ziggo etc. speciale integratie krijgt. Misschien krijgt de Duitse versie dat niet, omdat ze wat 'ingebakken' hebben waardoor ze dat kunnen checken.

Begrijp me niet verkeerd. Ook ik heb een bestelling staan bij Amazon.de en hoop dat het gewoon gaat werken, maar ben bang dat we weinig tot geen definitieve informatie gaan krijgen. Tuurlijk gaat de media er om vragen. Maar ik verwacht geen official statement vanuit Microsoft hierop.

18. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er beetje uit als Dead Island:9

19. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Mocht het te twijfelachtig zijn dan annuleer ik m'n order. 500 Euro voor een gok vind ik teveel. Mocht iemand toch deze gok wagen en het pakt positief uit, dan kan ik altijd weer een nieuwe order plaatsen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En nu vind iedereen het opeens belangrijk dat Ziggo werkt. Dacht dat mensen wilde gamen. :+

Deel Deze Pagina