Ik vond het uiteraard ook een dreigement, maar ook nog steeds een manier om dat gesprek op twee manieren uit te kunnen leggen. Tread lightly, want als je het verkeerd hebt gaan onze families kapot en de vriendschap en is alles naar de klote enz enz, en de bedreiging. Hij heeft in die garage het nog steeds niet 100% toegegeven, al neigt het natuurlijk wel sterk naar 1 kant. Geweldige scene, heb hem ook 2x gekeken. Zoiets doe ik normaal gesproken echt nooit.
Het was in ieder geval een typische Walt/Heisenberg gedeelte. Loopt weg, grijns op zijn kop en loopt toch terug om te pushen. Vervolgens smeken, liegen om te verbeteren en dan full Heisenberg te gaan.
Fii, hoe lang duurde het voordat je die bobblehead in huis had? Jij had 'm ook van eBay af, neem ik aan?
Ik heb dezelfde besteld, en bij estimated delivery zegt ie bij mij 19 of 20 augustus. Ik heb hem gisteren besteld en met PayPal betaald.
Jaaaa precies dat. Fantastisch gewoon. Je krijgt gewoon medelijden met hem toen ie begon over zijn ziekte...en dan gewoon volledig omdraaien en zijn pure evilness laten zien. Super.
Best wel erg trouwens dat ik keihard team Walt/Heisenberg ben, terwijl de man nu min of meer pure evil is.
Hanks eerste ontmoeting met Heiseberg [yt]6RmAK3U-dvk[/yt] Edit. Zit even op die breaking bad reddit te kijken. Wat gaan ze daar diep zeg geweldig al die interessante theorieën en speculaties. Deze ook: http://www.reddit.com/r/breakingbad/comments/1kf8mc/spoiler_the_bigger_the_eye_the_bigger_the_guilt/
Ja best apart eigenlijk inderdaad. Het is gewoon zo'n bad-ass personage dat je gewoonweg niet kan haten op hem. Hoewel...wanneer ie dan weer glashard liegt tegen Jesse en zegt dat hij hem moet geloven....heb ik echt zoiets van...dude wat ben je toch eigenlijk fout he. Haha.
Vet he. Laatste keer dat ik het zo mee maakte was met Lost en het einde van de Harry Potter reeks. Al die speculaties, vind het echt heel tof.
Euh ja, dat zeg ik. Het is ook een dreigement. Over zulke scenes blijf ik alleen wat langer malen, leuk *)