[XOne] Payday 2

Discussie in 'Games' gestart door xboxz, 30 jun 2013.

1. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik ga deze game denk ik even pre-orderen bij zavvi.nl.

2. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Oke dat is mooi dat er mensen van hier ook de game gaan spelen. Als ik de game eenmaal heb hou ik me aanbevolen om mee te doen.

3. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten tot de game binnen is :D nog 2 dagen

4. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Weet je wat? Fock it. Ik bestel die game gewoon via bol.com. Met de 5 euro waardebon van die controllers erbij scheelt het 6 euro met zavvi en dan hoef ik niet minimaal een week te wachten. Ik heb ook niemand in mijn vriendenlijst die die game gaat halen, dus is het wel leuk dat redelijk wat mensen die game hier halen. Wat dat betreft is dit een erg leuk forum waarvan ik toch merk dat ik er steeds vaker terugkom.

5. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Een goed begin van het weekend.. :thumbs:

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ik ga hem ook halen dus als mensen willen spelen kunnen ze me toevoegen.

7. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ondertussen is de game definitief in de pre-order gegaan. Deze game is me eerlijk gezegd totaal ontgaan, tot ik wat gameplay zag van Seananners en het geheel hier voorbij zag komen. Lijkt me een co-op shooter die precies in mijn straatje ligt.

8. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Nog geen helden die winkels aan het afspeuren zijn waar die wellicht al in de schappen ligt? :p

9. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het spel in de pre order staan dus is niet nodig :+

Overigens is het wel vaak zo dat je bij de free record shop games 1 dag van tevoren in de schappen ligt, iig in Winterswijk dan. Bij de release van GTA IV had ik het spel trouwens 2 dagen voor de release bij de FRS :cool:

Maar ik durf nu niet te zeggen dat het inderdaad in de winkels van FRS ligt, omdat het bedrijf onlangs failliet is gegaan en toen een doorstart heeft gemaakt.

10. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Met GTA IV is dat wel bijzonder moet ik zeggen. 2dagen eerder ivm "embargo" verhaal. Voor Payday 2 verwacht ik dat dit iets minder streng loopt, maargoed....ik was even nieuwsgierig ;-)

11. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi, net mailtje gekregen dat de bestelling onderweg is! _O_ heb er zin in!

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laat ook even weten hoe die is in SP, en of er difficulty settings inzitten als easy and normal. Ik heb nog een paar twijfels voor ik hem koop.

13. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    De game is vooral gericht op coöperatieve gameplay. In de SP heb je weinig aan je teammates aangezien die niks voor je kunnen dragen aan cash/drugs/gold. Voor de echte full experience is het aangeraden om online te gaan.

Gametrailers heeft al een review staan en zonet ook nog eentje gekeken van IGN.

Gametrailers geeft een 8,0 en IGN een 8,3

14. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik had het inderdaad gezien en hoop dat er genoeg zijn en dan blijven die de game spelen. Daardoor begin ik toch wel wat te twijfelen, want als er over een aantal weken amper nog iemand te vinden is online. Dan is het ook zonde van de centen.

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hij is besteld morgen hopelijk in huis!

Met dit pack erbij als het goed is.

Inhoud 'The Lootbag' pre-order DLC Payday 2:
    - Unieke militaire red dot sight voor alle wapens en shotguns.
    - Uniek masker
    - Unieke pattern
    - Unieke rood zwarte pattern
    - In-game geld

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game ook maar besteld. Voeg Menorius maar toe. Ik heb trouwens wel het liefst mensen met meer dan 10K gamerscore, want vind het nog wel eens leuk om rond te kijken op andermans profiel. Daaronder geef ik geen garantie dat ik mensen bewaar, ook voor een klein beetje extra privacy voor mijn overige vrienden. :thumbs:

17. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Laat je even weten wat je ervan vond/vind? Wil 'm ook gaan kopen, mits ie leuk is natuurlijk. :)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is prima, laat ik het hier wel weten. Ik neem wel aan dat er een online co op is en dat die hopelijk niet zo vol met fucktards zit als in Diablo III. :emo: Ik zal hem zeker zoveel mogelijk proberen te spelen in co op, maar het begin denk ik gewoon SP, voor de simpelere klussen.

19. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik was vanavond bij de Media Markt en daar lag de game, dus meteen maar meegenomen. Was 35 euro en had nog een bon voor 15 dus voor 20 euro mooie deal.

Uurtje gespeeld en bevalt mij prima ookal heb ik nog wat moeite om erin te komen en het spel goed te begrijpen.

Voeg me maar toe voor diegene die het leuk lijkt om eens met een groepje zo nu en dan te spelen.

ageQned is mijn tag.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Game is ook bij mij verzonden, zal ergens halverwege de middag wel in de bus liggen. Besteld bij BOL.com Had natuurlijk naar GameMania kunnen gaan, heb nog 100 euro aan bonnen, maar die bewaar ik liever voor o.a. Diablo III.

Deel Deze Pagina