Jouw uitspraak is denk ik wat overdreven... Dit heeft er altijd al ingezeten... de vormpijltjes... Alleen nu zit er een verhaal achter, dus weet je hoe je dat kan beïnvloeden. Ik ben alleen wel benieuwd of de balans goed blijft. Want nog meer scripting trek ik denk ik niet.
Ja mijn uitspraak is overdreven, maar ik ben gewoon zwaar teleurgesteld. PES vond ik altijd het leukste en meest vermakelijke spel ooit. Ik keek gisteravond nog een yt filmpje over de historie van pes. Ik moet zeggen dat zelfs de animaties van pes2 op de ps1 zelfs beter oogde dan nu. Hoe beperkt de animaties ook waren. Hoe de bal bewoog de manieren waarop je kon scoren zagen er zo goed uit daarna in de ps2 versies. Toen begon het filmpje met de next gen versies. Ik moest bijna huilen hoe goedkoop dat eruit zag. Eto'o die de hele verdediging voorbij rent, of beter gezegd slided. Houterige animaties. Heel de ziel van pes was eruit gerukt en vervanger door een vreemdeling waar ik nooit meer verliefd op ben geworden *gaat in een zn eentje door het bos lopen..
Bij dat doelpunt? Of helemaal in het begin met die uitgooi(en)? Vond die animatie bij dat doelpunt juist wel realistisch.
Deze vraag hoort niet hier.. Maar kan iemand me helpen met een online pass voor pes 2013 Ik ben pas verhuist en heb een nieuwe account. Kan ik dan niet meer met dezelfde pass online spelen?
Ziet er goed uit,op de schaduw onder de schoenen mij binnenkomst na! Echt veel belovend. Zag ik nog wel een lege duckout?
Altijd zo jammer dat er van die verschikkelijke noobs spelen bij dit soort fimpjes. Laatst had ik weer een avondje 2vs2 met een paar maten, dat zie je de schoonheid van PES weer. Het niveau gaat dan omhoog en dan zie je gewoon hoe tof het is als je het spel goed beheerst.
Ben ik met je eens hoor, maar op zich is het wel goed dat curve zo onwijs hoog is. Net als in echt voetbal zie je het er gewoon vanaf of iemand er iets van kan. Het opmerkelijke is één van de twee die speelt ''Community Manager'' is bij Konami en dus ook de game veevuldig speelt.
Ik vind het er erg mooi uit zien (ben eigenlijk hel benieuwd wat fifa nextgen hier tegen over zet... ) Oke de gezichten zijn misschien iets plasic achtig. Er zitten mooie acties tussen.Ik voel een echte voetbalsfeer. Als je kijkt naar de laatse actie voor het einde (die halve counter) Zie je echt goed dat je het zelf in de hand hebt. Ik wil heel graag de demo spelen.
Ik vind het al heel wat dat ze deze graphics nog op current gen kunnen toveren. Tuurlijk is het niet allemaal even geweldig, maar als je die gezichten ziet van de meeste spelers, bijna eng hoe realistisch dat er uitziet.