Ben ook sinds aantal weken op silvermoon na 4,5jaar op azjol-nerub gespeeld te hebben! Lekker social in de guild "silence" char naam cocopúff. Gisteren ook nog is ashes geloot en stonecore mount, paar dagen ervoor oondasta mount. Heb genoeg te doen na 7maanden wow break
Eindelijk Paladin level 90, met een heleboel dankbare hulp van een guildie. Zo'n 15 miljoen XP in minder dan 3 uur, denk ik. Man, ben wel ff blij. \o/ Nu gearen als tank en misschien voor de afwisseling wat professions levelen. Op mijn main ook eindelijk alles 600. Dat ze nu in eens fishing geboost hebben, nooit geweten.
Hoe bedoel je fishing geboost? Ik moet trouwens nog drie levels en dan is mijn Warrior ook eindelijk level 90. Hopen dat ik een beetje geluk heb met gear in LFR zodat ik 5.4 meteen goed met die Warrior kan beginnen.
Nou, normaal gesproken zou ik een keer of 13/15 moeten hengelen voor ik weer een puntje omhoog ging, vanaf 525. Nu krijg ik soms om de 2 a 3 keer hengelen er al een puntje bij. 525 naar 600 is sneller te doen dan het in het verleden was, dat weet ik zeker. Ik heb tijden geleveld van 450 naar 525 en dat kostte me meer tijd dan van 525 naar 600, daily's niet meegerekend.
Misschien ben je gewoon in een andere zone geweest dan de vorige keer? Kan me niet herinneren dat ze iets aan fishing veranderd hebben namelijk.
Ik zie net trouwens dit: http://ptr.wowhead.com/item=105642 Volgens mij is dit hetzelfde model als de shoulders die Garrosh in-game draagt.
Pandas zien er nog steeds dom en 'niet-wow' uit, het past gewoon niet. Geen idee hoe of wat ingame ik heb sinds Deathwing patch namelijk niet meer gespeeld.
Ze zijn best awesome, maar soms ook kinderachtig ja. Je vind het er nog steeds dom en niet wow uit zien, maar je weet toch dat ze zeker al voorkomen in de lore sinds de release van Warcraft III?
Neemt niet weg dat ze er in zaten. Lekker excuus voor Blizzard toch? Ben dan helemaal benieuwd naar de volgende expansion. Eerst patch 5.4 eind augustus, de 28ste geloof ik.
Als we alle dingen in games zo serieus gaan opvatten, doek dan de hele industrie maar op. Viva Pinata was ook awesome, zei het heel kinderachtig. Het gaat gewoon om meningen en smaak, meer niet. Ik stoor me er totaal niet aan. Vormgeving Pandaria is de mooiste uit de WoW historie imho.
Is er toevallig ook een add on waarmee je alle auctions kan cancellen? Ik zit nu heel zaaddodend alles een voor een te doen.
Probeer is te kijken op www.curse.com heb je verschillende topics met allemaal addons voor proffession class only ook voor action house
curse heeft voor alles wel een adon. ik denk dat ik toch wel weer een keertje een maandje ga proberen. er is weer een hoop veranderd zo te zien.