Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Laatst bewerkt: 16 aug 2013
  2. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Naar je bestelling gaan en dan op 'Artikel stornieren?' drukken.

En ik geloof eerder een Microsoft medewerker dan Boris (overigens zonder de video gezien te hebben, dus weet niet precies hoe hij het zegt).

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat raden jullie aan om te pre-orderen; Amazon.uk, Amazon.de of Microsoft.de?
    Verder zit ik nog even te kijken naar bijvoorbeeld de Limited Edition van Forza 5, want deze zou ik graag in het Nederlands willen (zoals alle andere Forza LE's), maar het is natuurlijk nog maar de vraag of deze in november al in de winkel zullen liggen in Nederland. :9

4. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Kans lijkt me klein dat we Xbox One titels in de winkels krijgt. De console is hier niet te koop, dus denk niet dat Microsoft (uitgever van Forza) dan wel games in de schappen gaat brengen. En betreffende je pre-order: het is onduidelijk wie wel en niet kan leveren. Aangezien je de orders (in ieder geval met een CreditCard) makkelijk kunt annuleren heb ik zelf twee pre-orders uit staan in de hoop dat ik richting de release weet wie er wel en wie er niet kan leveren.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb bij Amazon.de én Microsoft.de een bestelling staan. Ach, als ze alle twee komen kom ik er echt wel van één af. :+

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Denk dat ik hetzelfde ga doen, van die ene extra kom je inderdaad wel af ja. :+

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Wat is Boris toch veel afgevallen. Echt baas.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Huh, je liep toch geen stage bij GameKings? Waarom slijm je dan? :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    UK is al uitverkocht.

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je kunt de hitte van de nextgen nu echt al voelen he ;)

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    413 euro voor een Xbox 1 ? :+

13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat er nog niks officieels is over of multiplayer en aankopen werken op je x1

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt wel bij Gamescom. Die interne FAQ maakt wel iets duidelijk. Maar een officieel bericht is altijd fijn

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat werkt gewoon. Alleen de Stores in de 13 openingslanden. Vanaf de release in Nederland kun je met de Duitse Xbox One ook gewoon in de Nederlandse store.

17. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    volgens Albert Penello (marketingdirecteur MS) zijn de launch hoeveelheden van Xbox one het probleem niet, enkel de software van de lokale markt. Hij geeft ook aan dat importeren geen probleem moet zijn. Enkel de betalingsmethoden zal lastig zijn, maar hiervoor geeft hij aan dat pre-paid kaarten gebruikt kunnen worden. Ik denk zelf dat deze online te koop gaan zijn met een code via de mail.

bron

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Prepaid kaarten zijn alleen een probleem als je je locale op Engeland zet maar dan een Euro kaart koopt. Dan moet je wel een UK kaart kopen wat je makkelijk kan doen via de Engelse Ebay. Of je knalt voor de launch nog even Live op je account met je 360 en wat punten.

19. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Waarom zal hij geen idee hebben? Mij boeit het allemaal niet zo zeer dat het uitgesteld is, vind het wel super jammer, maar jullie "hopen" er te hard op waardoor jullie er naar mijn mening gewoon vanuit gaan dat een console gekocht in Duitsland hier zo maar even te gebruiken. Nogmaals, ik hoop het voor jullie dat het zonder problemen te gebruiken is hier, maar het zal mij niet verbazen als er van alles aan gaat mankeren

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Omdat Boris een gamejournalist is die niet alles weet. Op NeoGAF zit iemand van Microsoft Planning en die heeft bevestigd dat importeren geen probleem is.

Dat is niet hopen. Dat is gewoon de waarheid. En dat neem ik net wat sneller aan, dan van ene Boris van Gamekings. ;)

Deel Deze Pagina