Hahaha en gelijk heb je. Ik heb hem wel op PS3 aangeschaft dus das wel lekker voor het geval ik nog een Vita haal. Ik wacht even Gamescon af om te kijken of het apparaat nog goedkoper wordt of dat er nog een leuke bundel komt met een redelijke memorycard.
Ik meen; ik wil dit spel! Nintendogs helemaal kapot gespeeld, nu op een omeled scherm moet het helemaal fantastisch worden! aaawwhhhhh wanneer is release?
Gezien de customization zou dit een ideale F2P titel zijn. Zal wel dus niet Ja, ik wil de game serieus. Ik heb Kinectimals ook op 1000/1000.
Haha eindelijk! Iemand die hem ook wilt Iederen van mn vrienden begonnen keihard te lachen, ze dachten dat ik het met sarcasme zei -_-
Ligt natuurlijk aan de prijs he. Full price ga ik er niet voor neerleggen, maar F2P of een aardige laag prijs als PSN game is prima.
liever niet f2p, dan krijg je al die microtransacties weer. Liever gewoon 40 euro, zoals we dat kennen van Nintendogs. En anders 15 euro.
€15 is je laatste keus? Apart mannetje blijf je. Er is niks met microtransacties. Steeds meer games die F2P zijn doen dat zonder te irriteren en zijn prima speelbaar zonder geld uit te geven.
Liever een leuke prijs zo rond de 30 euro ofzo, en dat je de dingetjes voor te customizen gewoon ingame kan halen door dingetjes te doen of door met ingame currency te kopen. Of ben ik nu te ouderwets
Helemaal niet. Maar ik zie me gewoon geen €30 uitgeven aan zo een dergelijke game. Maar de 'ouderwetse' manier blijft het beste. Al moeten we niet doen alsof F2P altijd kut is. Kan ideaal zijn voor gierige mensen als mij; de volledige gameplayervaring zonder een cent uit te geven. En is de game leuk genoeg, dan voel ik me ook niet schuldig om een paar euro hun kant op te gooien.
Haha jouw post om 4 uur vanacht xD stemmen zijn inderdaad irri, konden ze er beter gewoon uitlaten. Geen tijd voor een hond btw anders had ik hem al wel gehaald maar is zielig anders haha.
PS3 waren ze volgens mij nooit vergeten hoor. Maar hopelijk wat moois voor de Vita inderdaad. Ik hoop ECHT op een prijsdaling voor de memcards...ik denk dat dat alleen al een boost zou geven aan Vita sales....de Vita zelf ook iets goedkoper zou helemaal meewerken, maar vooral die memcards is een must als de Vita het beter wilt gaan doen. Hopelijk een nieuwe Uncharted; Golden Abyss =