Snap dat mollen van dat winkelcentrum niet echt, je ziet ook geen score en wat je nou exact kan slopen is ook nog niet duidelijk.
Game ook binnen. Voeg Menorius maar toe. Ik ben zo meteen wel even online. Moet om 6 uur wel eten. DLC code er ook bij, beetje jammer dat het apart per mail word verzonden, want er zat al niet veel in dat gamedoosje.
Wat een heerlijke game is het. Kan iemand me uitleggen hoe het werkt met eigen mask maken ? snap er niet veel van. Deze game is mij zeker het geld waar (31euro) maar ik zou het er zelfs voor over hebben hier in de winkel 60 euro voor te betalen. Elke game is weer anders qua gevoel en uitvoering. Offline is niet veel soeps maar online is geweldig.
Ik ga echt voor de enforcer kant, want tering wat komt er veel op je af, zelfs bij de kleinere klussen. En dit is echt een game puur voor de co op, maar met groepjes van hier nog heel lang speelbaar. Vind alleen de cashflow een beetje uit balans, in het begin al.
Zullen we gaan zoeken met ze allen? http://www.gametrailers.com/videos/jfquvt/pop-facts-payday--ultimate-heist op de helft gaat het over op payday 2 dat daar mischien ook zon heist in zit.
Pff nu een tijdje offline gespeeld en dat is echt niet best. De cpu doet eigenlijk niks alleen als het alarm gaat agenten enzo neerknallen en je reviven voor de rest heb je geen reet aan ze. Daardoor ook nog geen enkele opdracht gehaald zonder dat er een alarm afgaat of ik gespot wordt. Binnenkort maar online proberen dan, want zo gaat dit niet lukken. De cpu helpt je bij een overval van een jewelry store ook totaal niet met het weg brengen naar de escape wagen enzo.
Weet iemand waarom deze game nergens te verkrijgen is? 2 Media Markten geprobeerd, 2x Bart Smit, 2x Intertoys, 2x FRS en 2 Gamemania's. Gamemania wist niet eens wanneer ze het spel binnen kregen, FRS had er nog nooit van gehoord.. zelfde met Media Markt, en de Bart Smit en Intertoys zeggen dat er geen XBOX versie komt.. Weet iemand waarom dit is?
Had wel het beste geweest, ja Doe ik eigenlijk nooit behalve voor grote spellen. Maar volgens mij is er gewoon een leveringsprobleem met dit spel?
Kijk even op deze site: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/payday 2_Xbox360.html Klik dan een linkje aan. Volgens mij was all4games.nl nog op voorraad. Spel is daar € 34,-
Omdat ik speciaal de laatste voor je neus weggekocht heb. Game moet je echt online spelen, offline is niet te doen ja, zonde gewoon. Doet me gewoon een beetje denken aan de shooter Shadowrun, mijn ergste 360 game ooit. Dit is wel beter, mits je online speelt met wat vrienden. Random retards heb je ook niets aan. Hoe kun je trouwens aan- en uitschakelen dat mensen je zomaar kunnen joinen? Zwaar irritant gisteren, waardoor ik dus ook een klus verloor.