En allemaal verschillende bankrekeningen, huis- en IP-adressen? Ze controleren vast wel meer dan alleen maar accounts.
Hoezo? Die zetprijzen voorbehouden enzo is als er overduidelijk een foute prijs staat. Zoals een 1,- tv of 6,50 gears + controller. Wij weten het omdat we er zo op zitten. Ik vind het allemaal wel meevallen.
Vergeet niet om de gratis games te downloaden, als je Live Gold hebt. Dead Rising 2 & Dead Rising 2 : Case Zero
Play-asia: * Dark voor 15 euro exclusief verzending * Call of Duty: Black Ops (Limited Edition) 21 euro inclusief verzending * Payday 2 voor 30 euro inclusief verzending
Dat heb je goed onthouden. Ik ben benieuwd, want DR2 schijnt niet zo te zijn... Bij Bart Smit lag trouwens BioShock: Infinite Premium Edition voor 24 piek.
Ach, fok die euro! Ik weet trouwens niet meer of het 24,00 of 24,99 was. Maar goed sowieso mooie prijs!
Welke moet je eigenlijk eerste spelen, DR2 of DR2: Case Zero. Ik hoorde namelijk dat Case zero zich afspeelde voor DR2 en dta je die eerder moet spelen, maar ik heb eigenlijk geen flauw idee
Case Zero is een PREquel dus als je het in chronologische volgorde wil spelen moet je eerst met die beginnen
Dixons Almere heeft vandaag een magazijn uitverkoop met games voor een paar piek en ook hardware voor weinig. Het is nog tot 18:00, maar het meeste is natuurlijk al weg. http://www.budgetgaming.nl/news/2744.html
Hitman Absolution voor 12 euro (14 incl). Ik heb em zelf nog niet gespeeld, misschien is dit toch een goed moment om em aan te schaffen
Als je de mensen hoort over de game en de reviews ziet is het inderdaad gewoon een aanrader voor zo'n prijs. Daar hoef je de game niet eens voor gespeeld te hebben. Voor de die-hard Hitman fans zal de game misschien iets tegenvallend zijn.
Dat is niet altijd zo, Ik heb soms wel is het gevoel bij een game hoe krijgt die een 9, Dat ligt puur eraan dat niet elk mens hetzelfde wenst van een game, Daarom vroeg ik het me af