Games speel je toch echt veel met een goede controller. Dat is echt eerste waar ik naar ga kijken. Daarna pas de games wat erop gaat verschijnen + features.
Ja maar ik switch tussen mn ds, 3ds, vita, ps3, wii u pro en tablet controller, xbox en ben direct weer gewend eraan. Ik prefereer uiteraard de xbox voor shooters maar wennen aan een controller is zo gedaan man
Was het maar zo, de Ps3 controller blijf ik niet echt chill vinden. The Last of Us met plezier gespeeld, maar de controller blijft toch een ''ergernis''. Na het zien van de DS4, moet ik zeggen dat de controller er stukken beter uitziet, er was immers genoeg ruimte voor verbetering. Zelf heb ik voor de One gekozen vanwege de games en het feit dat ik bijna alleen maar MS producten heb. (Surface / Win 8 / WP Daarnaast heb ik liever de One controller dan de Ps4 controller. Al komt die Ps4 er ooit wel. (nadat ik ooit een Wii U gekocht heb)
Ik stem nu niet meer. Had eerst PS4 en toen toch Xbox One. Ik wacht echt even de Gamescom af nu, voordat ik een keuze maak. Ik neig wel steeds meer naar de PS4, maar dat kan bij mij toch weer zo omslaan.
Net zoals Upinsmoke snap ik het probleem niet. Ik switch moeiteloos tussen controllers, ook al moet ik toegeven dat ik de 360 controller een heel pak fijner vind. Echter als je ziet hoe de pers reageert op de DS4 dan komt het deze keer wel goed. De triggers van de X1 controller zien er erg netjes uit trouwens! (op de ps4 gestemd)
Jep ook hier, controller vind ik niet zo belangrijk. ook ik wen er makkelijk aan. Al heeft de DS voor mij een voorkeur, al tig jaar.
eerst was de controller ook een deal breaker voor mij. Maar nu maakt het mij niet meer zo uit moet er gewoon aan wennen.
De exclusives van de PS4 trekken mij niet over de streep. Bovendien: alle games die ik sowieso wil, komen op beide consoles uit. Fifa 14, COD Ghosts, Bf4, Watch Dogs. Ik vind de controller van de PS3/4 gewoon helemaal niet fijn. Wat niet wegneemt dat er waarschijnlijk ook wel een PS4 komt, maar niet gelijk bij de release.
Dit is voor mij ook zo. Ook wil ik Forza, Titanfall, Dead Rising, Project Spark die dan gratis is en ik speel ook Minecraft en daarnaast heeft Fifa 14 exclusive content en heeft ghosts de dlc eerder.
Wat is er anders aan de indeling van de nieuwe PS4 controller dan die van de huidige PS3 dan. Thumbsticks zitten precies op dezelfde plek en dat vind ik kut.
Vorm van de controller is anders, vorm van de thumbsticks is anders, triggers zijn anders. Er is een hoop anders. Dus. Sent from my LT22i using Tapatalk 4