[TV] Breaking Bad [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 7 aug 2013.

1. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jah, Dat is waar.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nopes. Volgens mijn gegevens bij eBay, zou dat ding een dinsdag binnen moeten komen.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    @CheeseOnion

Breaking Bad wordt in Nederland elke zondag uitgezonden om 23:05 of Nederland 3 (vanavond als uitzondering om 22:30) ze zitten nu in seizoen 4 geloof ik.

Wegkijk materiaal!

[yt]oDqGAUvWKkU[/yt]

[yt]eUxtmELaTss[/yt]

Vanaf 5:50 is een stukje wat wel relevant is voor nu ;)

Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Qua emotionele diepgang vind ik het bijzonder beperkt. Het lot van geen enkel karakter in de serie doet me ook maar iets. Die hele familie van Walt is irritant tot en met en ik vind Walt in het bijzonder een hemeltergend personage.

Wat niet?

Laatst bewerkt: 18 aug 2013
  5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    TV series.

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Tering wat een dramavolle episode. Dit gaat echt allemaal naar de shit hahaha.

Hank en Marie zijn er echt op uit nu om Heisenberg te pakken. Sowieso mag Skylar weigeren om te getuigen tegen Walter zonder dat ze iets kunnen doen.

Vette scène ook in de woestijn. Ben zo benieuwd wat zij gaan doen met Walter.

Ik denk dat Walter Jesse gaat killen. Geen family en een risk nu toch.

7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Grimmige ep.

Skyler die nu ook Walt probeert te beschermen, terwijl hij zelf voorstelt om zichzelf in te turnen. Die woestijn scène was echt tof, where it all started... Ik kijk uit naar de volgende episode.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik moet toegeven dat ik Skyler en Walt jr ook erg matige personages vind. Verder vind ik de serie erg tof. Vooral de wisselwerking tussen Jesse en Walt. Daar doen ze nu veel te weinig meer mee.

Verder een supertoffe ep. De scene in de woestijn en die in het restaurant waren echt genieten :)

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Toffe EP! Huell _O_

Volgende week op vakantie, fuuuu hele week wachten :mad:

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Dat getuigen leidt je zeker af van het feit dat ze getrouwd zijn. In The Sopranos probeert een karakter ook een keer te trouwen met haar man, zodat ze niet hoeft te getuigen, maar ze praat hierover met iemand in dat vakgebied en deze zegt dat er verschillende trucjes zijn waardoor ze haar wel gewoon kunnen laten getuigen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    een wire of een opname mogen ze niet gebruiken als ze weigert mee te werken. Dat bedoelde ik meer.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Genieten!

Nu duidelijk is dat Skyler niet gaat praten moet Hank het proberen bij Jesse die de weg helemaal kwijt is.
    Heerlijk einde van de episode ook waardoor ik meteen de volgende wil zien.

13. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil graag de nieuwe afleveringen zien, maar ik ga ze toch maar even opsparen zodat ik ze in één weekend ofzo kan kijken :)

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mjah. Ik moet m'n eerdere mening betreft de schrijver(s) bijstellen, want dat is wat de serie sterk maakt: het is uitstekend geschreven.

Maar verder vind ik de serie nergens sterk. De setting doet me niks, de karakters vind ik hol/vlak/inhoudsloos en totaal niet boeiend (integendeel) en de sfeer kan me geenszins bekoren zoals dat bij veel andere (top)series wel het geval is. Daar zit 'm wat mij betreft juist de kracht van andere (top)series: dat je opgaat in de personages, de sfeer en de gebeurtenissen; dat je meevoelt en betrokken bent.

Breaking Bad heeft dat geenszins in mijn geval. Het is veel te oppervlakkig in dat opzicht.

Inhoudelijk bedoelde ik natuurlijk, Harry.

Laatst bewerkt: 19 aug 2013
  15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    [yt]RRgUluVGclE[/yt]

Haha.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat tijdens de aflevering ook te denken van: eigenlijk kan Hank vrijwel niks beginnen en staat hij er ook nog eens alleen voor. Er is maar één 'puzzelstuk' waarmee hij Walt concreet aan deze hele operatie kan linken. Alles valt of staat bij die persoon.

Verhoor-scene van Jesse gaat ziek worden, verwacht iets van Homeland-proporties.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hot damn. Toffe episode.

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868

So good allemaal weer.
    Lydia die met Todd even die gasten neerknalt. Had wel een grotere rol verwacht voor die drugsdealer. Najaaaa, beter, volledig focussen op Hank tegen Heisenberg.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet lachen om Lydia altijd. Zo nerveus altijd en ze lijkt een mak lammetje. :D

Deel Deze Pagina