Zou ik doen, MOP is met Pandaria misschien wel het mooiste continent in de WoW geschiedenis. Ik hoop trouwens wel dat ze de oudere continenten ook een facelift geven, want ik zie echt nog heel veel verschil tussen EK en MOP bijvoorbeeld. Mag best een likje verf over heen, op mijn PC kun je het goed zien.
Van mij hoeft het niet zo. Graphics doen mij niks. Gameplay/sfeer vind ik vele male belangrijker. En dat de oudere gebieden nog hun "oude" graphics hebben vind ik wel zo mooi. Het heeft zijn charme's en geeft nog altijd de prachtige nostalgische gevoelens weer
Serieus, zit ik om een onverklaarbare reden random youtube filmpjes af te spelen... Kom je uit op WoW muziek filmpjes van Vanilla WoW. Ik krijg dan serieus van die flashbacks van die jaren. Stranglethorn Vietnam, waarbij het uren duurt voordat je 1 quest kan afronden omdat het gewoon 1 groot slagveld is daarzo, 30+ uur durende AV raids, het urenlang doelloos rondlopen omdat je geen idee hebt wat je moet doen of waar je heen moet.... Damn you nostalgia
Holy crap. Dankzij de site Icy Veins, van één van jullie gekregen, nu als tank ook begonnen op mijn DK, sinds meer dan een jaar ofzo. Net een dungeon gedaan en moest gelijk aan de bak bij die Sha van Jade Serpent Temple, Heroic. 6400 tps, tegen 4400 ongeveer van nummer 2. Ik hield aggro. Volgens mij was het Brocade die mij die site gaf, correct me if I am wrong. Maar hemel, wat een openbaring Icy Veins. Ik hoef jullie nauwelijks meer ergens om te vragen. Al een hele tijd niet mee trouwens. :b:
mmm..vindt MOP wel mooi, maar gaf me niet het gevoel wat ik eerst had. maar dat komt ook mede dat de guild/server waar ik op zit niet zo actief is. en het feit dat als je voor een maand betaald, en 3 weken niet kan spelen je 3 weken kwijt bent. en ook bang dat het weer een verslaving gaat worden.
Datzelfde hadden mijn kennissen bij de GameMania ook. Op zo'n dooie realm als Runetotem zijn ze nog weer hele avonden achter een bezig met raiden en weet ik wat. Dus ja, verslaving is er genoeg, maar dat heb je met elke soort game wel. En logisch dat MOP je niet het gevoel geeft wat je eerst had, zeker niet na jaren spelen. Dan is zelfs een tweede indruk anders, itt tot bijvoorbeeld de 2e indruk van Outland of Norhrend. Northrend was voor mij wel de fijnste zone om in te spelen, behalve Scholasar Basin, kutste zone van Northrend. Borean Tundra is vooral leuk voor mining. Zul Drak is ook erg kut, even erg als SB.
Wait, WHAT ?!?!? Dude, waar ging het mis? In Sholozar Basin heb ik vermogens gefarmd met mining. Daarnaast de omgeving met de mooie soundtrack = win/win situatie
Nee, dan nog liever Borean Tundra, waar ik vermogens heb gefarmed, helaas heb ik de add on waar ik het eerder over had niet meer. Dat was echt een bazen add on, toonde alle mogelijk plekken van nodes op je map, ook voor Herbalism geloof ik, maar dat kan ik mis hebben.
Warglaive of Azzinoth geloot uit Black Temple. Eerste legendary sinds ik WoW speel. En nu maar eens weer mount runs solo doen. Karazhan nu aan de beurt, morgen de rest die ik nog moet.
idd ook een zieke legendary. Met name het laatste gevecht om het zwaard te krijgen, tegen thunderaan de windseeker. Onze guild + 2 random guilds die kwamen helpen om de boss te killen in Silithus. 1 van de meest brute gevechten die ik heb mogen zien/meemaken.