Host voordeel was wel nasty in Gears 1, verder was dat de ultieme online shooter voor mij. Echt jaren gespeeld. Gears 3 vond ik trouwens ook wel erg leuk, maar dat was meer omdat ik die heel veel speelde met dezelfde groep.
Nog steeds teveel onnodige rare shit man! Maar Judgment is echt een lachertje... wat een ongelofelijke kut game is dat!
Ah oke dat zuigt. Heb zelf nooit iets gehad met Halo eigenlijk. Speelde de SP wel op de PC en Halo 3 heb ik nog geprobeerd omdat de hype zo groot was maar daar heb ik ook alleen de SP van gespeeld. MP kon mij persoonlijk nooit boeien. Ben ook geen fan van shooters met lasers en iets teveel sci fi elementen. Geef mij maar gewoon een M16 ofzo.
hoeveel mensen spelen gears 3 nog dan? Ik wist nog dat ik rood prestige was! Gears judgement maar 1000 bijmekaar.
Genoeg. Meer dan Judgment Meh valt mee. En het niveau is omhoog gemiddeld omdat alle noobs al zijn gestopt.
In Judgment kom je steeds dezelfde tegen en als je opnieuw gaat joinen kom je weer in hetzelfde enige potje terecht.
Zucht. Die MS werknemer lijkt het nog steeds niet te beseffen dat men geen always online all in one entertainment waar je zelf niet de eigenaar van bent ding al wilt. En met alle 180s is de Xbone toch ook niks anders dan een 360 on steroids
COD is COD ook niet meer. Dat bedoelde ik. Sorry. Veel shooters neigen naar het COD principe. Een beloning voor de hoeveelheid kills je maakt. Ik vind het ook leuk hoor... maar hou dat lekker in COD. Andere games hebben 'et niet nodig.
Ik hoop dat volgende gen ook weer toffe games komen, Zoals La noire,Red dead redemption(misschien een vervolg?), een soort van gears of war game,Jak and daxter!
Juist. Games zoals Gears en Halo hadden iets unieks en is nu weggevaagd door allemaal van dat soort onzin... jammer!
Nou, ik heb er al een hoop in het vizier: Witcher 3, Division, ES Online, Lords of the Fallen, Tomb raider, Fallout, etc... Ik denk dat we echt vette games gaan krijgen op de nextgen, veel open world, sandbox enzo ...
...en daarmee ligt dan ook meteen een valkuil. Games worden steeds groter en gamers verwachten steeds meer, dat de budgetten alleen maar groter en groter worden. Developers nemen steeds minder risico om met iets origineels op de markt te komen en games worden dan ook steeds generieker en meer mainstream. Als men van Tomb Raider de laatste reboot geeneens goed meer vind verkopen (terwijl de game een giga succes was) is er echt wel een teken aan de wand.
Heel veel shooters zijn voornamelijk geconfirmeerd en daar ben ik geen fan van. Witcher 3 word wel leuk jah maar toch wil ik echt originele games zoals la noire bijv is niet een game die je altijd ziet.
Is eigenlijk vrij simpel. Mijn kritiek op Kinect 2.0 op basis van de huidige Kinect ligt hem in de innerlijke tekortkoming van het apparaat. Dit is niet opgelost door Microsoft. Het zal nog steeds niet mogelijk zijn op een fatsoenlijke manier rond te lopen in een game, wat wel een uiterst belangrijk onderdeel is in vrijwel elke volwaardige game tegenwoordig. De kritiek op DS4 is gebaseerd op ervaringen met een DS3, waarbij de problemen voortkomen uit verschillende elementen van de controller die zien op vorm en indeling. Sony heeft dit wel degelijk flink aangepakt waardoor het probleem (grotendeels) KAN zijn opgelost. Daarom is afwachten op een hands-on nodig voordat er conclusies worden getrokken. Duidelijker kan ik het denk ik niet maken.
Wat rondlopen betreft gaat 'm (nooit)niet worden met Kinect 2.0 hoe wil je dit maken? Dit kan wel Kinect + controller gebruiken. Kinect gebruik je voice commands of reload beweging en de controller stuur je mannetje mee.
Dat is dus het hele punt. Dit gebrek is een intrinsiek gebrek bij de Kinect wat niet opgelost kan worden zonder met hulpmiddelen te gaan werken. Als je de voorgaande posts gevolgd hebt zie je dat hij mij verwijt hetzelfde te doen als degene die ik vraag eerst een hands-on te hebben alvorens conclusies te trekken over de DS4. Maar in mijn geval is het probleem wat ik heb niet op te lossen door de techniek die gebruikt wordt en zal de hands-on van de Kinect 2.0 mijn kritiek op de Kinect niet weg kunnen nemen. Dit is dus anders bij de DS4. Daar kan blijken dat de nieuwe vorm van de controller er ineens wel voor zorgt dat mensen (die DS eerst prut vonden) het nu wel fijn vinden om met de controller te gamen op een PS.
Kinect blijft gewoon kut met peren. Wellicht zit ik er naast maar die kans acht ik klein. De hele rant die ik bij 1.0 heb gehouden blijft nog steeds overeind (geen feedback, 1:1 motion is helemaal niet leuk, nooit precies en snel genoeg tov een controller, je wilt helemaal niet zoveel hoeven bewegen etc). Het is nog steeds een gadget (tenminste als je het over motioncontrol hebt) die alleen maar zorgt voor beperkingen, gewiggle in de woonkamer en slechts voor de casualmarkt interessant is.