Op zich niet heel vreemd, er bestaat niet voor niks de term 'system seller', het zou alleen vreemd zijn als je de console koopt alleen voor 1 game en het daarna niet meer zou gebruiken. Oh ok, je klonk zo teleurgesteld, dus ik dacht dat dat dan de enige game moest zijn waarom je het had gekocht.
Ja want als ze GTA V gelijk voor PC hadden aangekondigd had ik geen PS3 meer gekocht en direct een PS4, nu heb ik daar op de release geen geld voor .
Ach, neem PS+ erbij en je hebt nog heel lang plezier van je PS3. Die games kun je toch allemaal niet op de PS4 spelen.
Door GTA IV snap ik weer waarom gamen op een pc ook erg frustrerend kan zijn. Koop je het spel al legaal, fantaseer je wat over de "realisme mod" dan ziet GTA IV er dus echt fucking mooi uit. Start je vervolgens het spel op waarbij je de resolutie maximaal op 800 x 600 kan zetten.. Dafuq, en nee de "no restrictions edits" etc werken niet.... Kut port
Dit idd. Dat is wel weer jammer aan pc gamen. De meeste games zijn gewoon kut ports. Daarom dat ik GTA V echt nu gewoon voor de console haal. Mocht die echt goed zijn voor de PC, dan haal ik hem wellicht wel een keer tegen die tijd.
_0/ Yep! GTA IV was gewoon heel slecht geoptimaliseerd voor de PC. Gewoon een kut port. Daarom haal ik hem nu ook in eerste instantie voor de consoles. Liever de next-gen versie natuurlijk, maar ja daar is nog niks over bekend.
Ik kan hem nu wel in 1080P spelen, maarja wat kan ik zeggen. Alles van dichtbij is scherp maar door de view distance zie je dat dat de gebouwen aan de andere kant van het water super low res zijn. Crappy port idd
noooeees Nu ja, hij komt sowieso wel en ik koop toch bijna niets meer nieuw, wacht altijd op steam sale op de 75% korting, zeker bij games waar ik geen MP ga spelen.
GTA V is gewoon een rukport, die kan de NASA nog niet eens fatsoenlijk draaien . Vooral de textures doe gewoon niet laden zijn een enorme pain in the ass.
Dan moet mijn computer beter zijn dan die bij NASA, want ik heb de game zonder problemen kunnen draaien op High.
Kut spel, heb de officiële mods gedownload etc. En hij crasht nu steeds na 10 - 20 minuten. Los hiervan is de besturing van een BMW X5 ook belabberd. Even naar links en dan naar rechts drukken en hij flipt al 5 keer (ja ook bij lage snelheden). Als hij draait is de performance imo nog wel goed 50-60 fps, maarja de AA is matig