1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Maddmonkey, 3 mei 2013.

  1. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Half jaar geleden voor het laatst gespeeld en nu toch maar weer eens begonnen. Damn voelt toch wel weer meteen goed.

    Blijf toch echt wel een leuke game om te spelen.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wereld van Borderlands II is imo wel een heel stuk beter dan die van Borderlands I.

    Voor Borderlands III zouden ze bij 2K Games goed moeten kijken naar de beste dingen van Borderlands I en II en van daaruit Borderlands III maken als afsluiter van een trilogie. Op sommige momenten overstijgt deze game gewoon toptitels van Bethesda en BioWare imo en dat zegt heel wat. _O_
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    W4R D3N is echt een k*t baas. :mad:
    Niet te doen met al die EXP loaders die ineens bij je ontploffen, waardoor je dood bent, die flying mechs en andere mechs die je zo kapot knallen.
    Net nog even op YT zitten kijken, schijnt soort van glitch te zitten, zodat je veilig achter een pilaar kan zitten waar ze nauwelijks voorbij komen. Morgen ook maar eens op die manier proberen.

    edit:
    Jup, achter de pilaar blijven en je hebt hem zo omgelegd. :confused:
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik had totaal geen moeite met die baas. Gewoon goed snipen (met mijn assassin) en hij lag zo neer. Pas daarna me bezig gehouden met de rest :)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, als je voorbij een bepaald gebied komt, komen er constant mechs op je af waar je het zo tegen aflegt. Laatste keer bleef ik ook gewoon op safe afstand snipen, waar de mechs amper in de buurt kwamen en dan is het zo gebeurt.

    edit:
    Claptrap blijft geniaal.
    "New dubstep song: wub wub wub wub wub" :D

    edit2:
    Damn, schiet al m'n ammo leeg op de Volatile Crystalisks. Volgende keer maar eens melee op de poten proberen, want zo kom ik maar op 1 van de 4 beesten...
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  7. peerke2

    peerke2 New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag alle 6 me karakters op lvl 61 en ultimate vaulthuntermode uitgespeeld.

    Alle missies gedaan.

    Blijft zo'n super spel!!!!!!
     
  8. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bezig met Borderlands 1, maar als ik dat klaar heb ga ik verder met Borderlands 2. Zal ik dan voor Mechromancer of Krieg gaan? Heb namelijk vrij weinig gehoord van Krieg en weet niet of het een leuke en sterke class is om mee te spelen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mecromancer, Krieg is meer Melee hoorde ik, niet zo leuk in Borderlands. En Mecromancer is een heel makkelijk speelbare class. Vette char ook, beetje het grote zusje van Tiny Tina, maar die kleine griet moet je maar eens op YouTube opzoeken. ;)
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik zou zeker NIET voor Mechromancer gaan. Maakt het spel echt veel te makkelijk. Haar robot is ruim overpowered. Echt een beginnersklasse. Krieg heb ik zelf niet mee gespeeld dus kan ik niet over oordelen, net als Yellow volgens mij ;)

    Axton of Maya is tof.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Axton is ook wel cool ja, maar om de MM een beginnersclass te noemen vind ik te ver gaan. Het gaat er in dit soort games meer om wat je het beste ligt, dan wat het beste te spelen is. MM is inderdaad een makkelijke class, maar je moet nog steeds weten wanneer je wel en niet je robot in zet, zelfde met de turret van Axton. Heb Axton op level 20 en mijn MM op 27, story uitgespeelde bij die tweede. Je merkt inderdaad dat de MM een sterkere class is door die robot, maar dan moet je maar een hoger level gebied in gaan en heb je weer meer uitdaging. Ik deed dat dus in co op en met veel geduld kon ik zo de story sneller uitspelen, kut verhaal overigens, alleen de humor was goed. En vergeet ook niet dat het dood gaan in deze game vooral komt door slechte voorbereiding. Je moet wel een goede skill tree hebben, want alles in medic class steken werkt natuurlijk ook niet, als een class dat heeft. En bovendien kun je de robot van MM alleen sterker maken als je goed alle skills die daarbij horen in de gaten houd. ;)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jullie hebben het beide eigenlijk fout :+ MM is makkelijk voor solo ja, co-op zul je toch vaker gaan voor de anarchy tree aangezien je constant je teammaten irriteert met dat robotje. Krieg is niet alleen melee (zijn skill wel) maar ook een prima tank/vuur class.

    Ik zou voor het plezier krieg aanraden, alhoewel sprayend de hoek omschieten ook wel leuk is met de mechro :+ vooral indoors
     
  13. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ondanks dat je je teammaten irriteert blijft ze een beginners class :) "girlfriend-friendly" zoals Gearbox het ook wel noemde. Het is verder niet erg, voor mij verpest het alleen de game als de uitdaging weg is.

    Anarchy is overigens alleen als je van close combat houdt en heb zelf eigenlijk vrijwel nooit iemand er mee zien spelen.
     
  14. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Welke DLC is de moeite waard speel voornamelijk solo..?
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    moet je eens rondkijken op het gearbox forum man :p Dat is dé setup voor al die mechro's daar. Het is met de goeie gear erbij echt een monster klasse en enige optie eigenlijk tegen bosses (want die robot van je doet helemaal niks)

    Ik vind het (zolang je robotje niet gebruikt) een high risk high reward class. Net zoals Krieg en die sniper gozer dat zijn. Maya, Axton en helemaal Sal zijn meer de safe classes. Als je MM al easy vind, heb je denk ik nog niet gunzerker gespeeld 8)

    Ik vind ze het allemaal wel waard. Alleen die Big game hunt ofzo is korter en minder leuk. Als je er 1tje moet kiezen, denk ik dat de laatste het meeste uren oplevert.
     
  16. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik ben met Borderlands 1 Soldier en wil niet dat Soldier in Borderlands 2 net zo speelt. Liever wat vernieuwing dan een herhaling van de speelstijl..
     
  17. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Dlc toch maar gekocht en begonnen met Tiny Tina's Assault on Dragon Keep, wat een geniale DLC is dat_O_ Stiekem veel leuker dan de main gameO-)
     
  18. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    GOTY edition aangekondigd! Uiteraard alle DLC's inbegrepen, met uitzondering van die costume aankopen
     
  19. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Maaannn ik heb m net 3 dagen geleden gekocht. xD Naja, de GOTY edition ga ik ook wel aanschaffen..
     
  20. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Is GOTY er dan van borderlands 2?

    Op borderlands 1

    Bezig met soldie berserker & siren,
    Ook nog die 4de spelen :p
     

Deel Deze Pagina