1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is een MMO, dus ik mag hopen open wereld.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Goede vid over hoe het nou precies allemaal werkt. Toch anders dan ik gedacht had. :)
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Kan je kort samenvatten hoe het werkt? Ben heel erg benieuwd maar kan het filmpje niet kijken nu.... :)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is idd een MMO maar je speelt veel alleen in de wereld met je team maar er zijn plekken waar je andere spelers tegen kan komen. En dat is op veel plekken waar loot is. Zoals bijvoorbeeld in de gameplay die we zagen vind je personage dat speciale wapen binnen. Om dat wapen voor altijd te houden moet je extracten dus wat ze deden met die flare op het einde van de gameplay. Maar op dat moment kunnen andere spelers jou game joinen en proberen dat wapen af te pakken. Hou je ze tegen en kan je extracten dan is het wapen voor altijd van jou. Ze zeiden ook alle gear die hebt voordat je in de zone komt waar andere spelers zijn kunnen ze nooit van je afpakken alleen spullen die je vind in die zones en nog niet extracted hebt. :)
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Thanks! :thumbs:

    Dus wel een "vriendelijke" MMO variant. Klinkt nog steeds goed, al had ik het concept van volledig open wereld met PvP ook heel tof gevonden. Bijvoorbeeld dat je met je clan alleen een safe house hebt van een paar honderd vierkante meter en erbuiten dus altijd op moet passen.
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Baal echt dat die niet op de PC komt. Ziet er wel echt super uit.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Komt er wel. Ze zeiden als mensen het willen, moeten ze van zich laten horen. En zelfs voordat ze dat zeiden waren er al petities gestart etc. Dus komt wel goed.
    Voordeel ook van de dat de next gen consoles ook zo op PC's lijken.

     
  8. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Hier had ik het gister ook met iemand over. Dat is wel weer een voordeel idd. Ik hoop echt dat de PC nu veel meer games ook meteen gaat krijgen, en niet pas 1 jaar later en dan ook nog eens een brakke port.

    Dat is nu echt het voordeel dat beide consoles nu pc infrastructuur (als ik het goed zeg:'-() hebben.

    Ze hebben nu al with 119,485 supporters en nog 30,515 NEEDED. Ik hoop het echt man.

    Kijk kan ook wel 1 van de consoles kopen hoor, maar merk gewoon dat ik de laatste jaren veel meer achter de PC game.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Game komt nu ook op de PC btw.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vet. Deze komt er zeker wel in. :)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dit
     
  13. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Hier kijk ik echt naar uit,
     
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Deze gaat er sowieso komen!
    Lijkt me wel lastig om tegen 'teams' te vechten die ook een tablet-man/vrouw in hun team hebben.
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Must have this game!!! Samen met Destiny de Next-Gen games waar ik me echt op verheug!
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik zie in de openingspost dat deze alleen voor de One kwam? Ik dacht dat deze ook voor de PS4 gaat komen?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Is inderdaad een multiplatform-game. Alleen de Xbox One krijgt wel exclusives in het begin.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Division zonder honden


    Ubisoft heeft weer heel wat informatie naar buiten gebracht over The Division via hun blog. Zo weet men te vertellen dat alle grote mobiele besturingssystemen gebruikt gaan worden voor de companion app. Ook speelt customization in The Division een grote rol spelen.

    The Division speelt zich af in de nabije toekomst en is gebaseerd op 'Operation Dark Winter', een scenario waarin een Amerikaanse stad geïnfecteerd raakt met de pokken door een biologische aanval. In dit scenario is de stad binnen vijf dagen hopeloos verloren. Je begint in The Division 22 dagen na de aanval, de stad is dus al een grote puinhoop. De game speelt zich grotendeels af in Manhattan, maar dus ook buiten de stad.

    Het verhaal van het spel draait vooral om de keuzes van de spelers. "The content is emergent and at the heart of the game it is about the player’s choice. The stories behind how each player develops and grows will always be different, which makes this quite unique. The storyline is the storyline, but how you unravel it and how you get there is really up to you. A lot of what we were trying to do with the demo was hint at the idea of discovery; it’s hugely important to the game. We will probably never reveal in full how the game works before we release it because really at the core of the game is the idea of discovery and exploration."

    Ook zal player-vs-player van groot belang zijn, zoals al te zien was in de E3-trailer. "PvP is incredibly important to the game. We were asked how we wanted to do it and we realized that separating it out as a multiplayer wouldn’t make sense. We looked at a range of different games and then decided we wanted to keep it ambiguous. We wanted to integrate it into the storyline and add an element of mystery, so you don’t know who is a friend and who is an enemy."

    Ubisoft wil duidelijk maken dat The Division in de eerste plaats een RPG is. Wapens, uitrusting en vaardigheden zijn dan ook zeer belangrijk. Eigenlijk komen alle belangrijke elementen van een RPG dus terug in The Division. Wapens zullen op veel verschillende manieren aangepast kunnen worden. Binnenkort zal Ubisoft hier meer over vertellen.

    De ontwikkelaar is zich wel bewust van de grote verschillen tussen spelers die kunnen ontstaan door de loot in het spel. "The short answer is that I believe in loot-based RPGs; I think they’re fantastic and loot will be hugely important in The Division. You’ll have a range of items from gear to weapons, each of which will have various mods and things that we’ll get into later on. However, we don’t want this to become one of those loot-based RPGs where it’s all about gear and there is a ridiculous gap between old and new players; if I’ve just started playing the game but my friend has been playing for a few months, we want those guys to be able to play together. It’s a tricky balance and one that we want to try to solve."

    Ubisoft heeft ook goed nieuws voor mensen die graag de companion app willen gebruiken. Tablets die draaien op Android, iOS en Windows zullen sowieso ondersteund worden. Smartphones kunnen ook gebruikt worden, maar het kan wel zijn dat het een iets andere ervaring wordt, vanwege de kleinere schermen. De drone die gebruikt kan worden via de tables kan ook aangepast worden. "At the moment we only have one [drone] in development, but this is going to increase as we continue to develop the game, it will also depend on what type of drone you want to be. Customization and socialization of the drone are really the key elements of the companion app so yes these will definitely be available."

    In The Division is het ook mogelijk om met meerdere groepen samen te spelen, al wil de ontwikkelaar er niet al te veel over kwijt. Zo zijn bepaalde onderdelen met acht spelers te doen.

    Fans van honden moeten we helaas teleurstellen. Er zullen wel af en toe honden te zien zijn, maar ze zullen geen grote rol spelen.

    The Division komt hoogstwaarschijnlijk eind 2014 uit voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.
     
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    \o/ :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina