Ik ben erg benieuwd naar PS4 vanavond, vond Xbox absoluut niet shocking, (PS4+Fifa14 is nog steeds goedkoper) Maar verwacht wel dat Ps4 vanavond een release date bekent maakt en een aantal games die we mogen verwachten.
Niet echt heel verrassend van je. Trouwens Xbox One + 2 gratis games is zeker meer waar voor je geld dan enkel een Ps4.
Zal je zien dat Fifa 14 alleen gratis wordt geleverd in de 8 launch landen en wij alleen kunnen kiezen tussen Kinect Sports en Forza 5..
Nou, ik had gewoon iets geweldigs verwacht zeker na afgelopen maanden. Dat is waar, echter moet je dan wel een half jaar wachten.
Ja, Inderdaad niks bijzonders. Dat we gratis game bij kregen was al bekend. En ja fable... Maar hoe gaat de gameplay eruit zien.
Je weet niet eens welke game die 2de game zal worden. Maar je weet wel dat het meer waar voor je geld is dan een PS4. Dan krijg je ook Fifa 2014, wauw. Die is al een half jaar uit als de One uitkomt. Voor die € 100,00 verschil kan ik tenminste 2 games zelf kiezen op de PS4.
[Upd2.] Na enkele vragen van journalisten op de Gamescom blijkt dat de getroffen landen in Europa twee nog onbekende AAA-titels zullen krijgen bij hun pre-order. Zit er dus dik in ja
Of je neemt 2 jaar Plus en krijgt een shitload aan games Maar ja, MS doet iig iets voor de mensen in de betreffende landen en mochten de 2 games FIFA en Forza zijn dan is het toch een leuk extraatje. Tuurlijk is FIFA dan al enige tijd uit maar ja beter als 2 Kinectgames bv.
Tis iig een behoorlijk gebaar ook al zijn het niet de games die je direct zou kopen. Erg netjes van MS
Ohja kinderen spelen natuurlijk ook op die consoles Zolang het maar geen fable wordt of een kinect game, vind ik het wel goed Ik ga wel even kijken wat er zoal uitkomt voor de xbox om te kijken wat nog meer voor games er dan bij kunnen zitten
Lego marvel super heroes, Minecraft, Zoo tycoon? Veel meer spellen kunnen het inderdaad anders niet zijn aangezien drie kwart van de spellen 16+ zijn...
Ik verwacht kinect sports niet omdat daar veel te veel kritiek dan op gaat komen, Maar zoo tycoon kan ook nog wel is, Misschien mag je wel kiezen uit die 4 welke 2 je wil,