Wel. Die acht landen die de Xbox niet in November krijgen, krijgen een gratis game. En dat kan natuurlijk niet FIFA zijn want die krijgt iedereen in Europa al. Zelfs diegene die hem in November al krijgen
Dus mensen buiten NL die de Xbox gepreordered hebben of nog gaan preorderen krijgen Fifa 14? En de mensen binnen Nederland die de Nederlandse Xbox one reeds al hebben gepreorderd (tot (dus niet tot en met) vandaag) krijgen 2 'AAA games', waarvan de namen niet bekend zijn en de mensen die nu een Xbox one gaan preorderen (de Nederlandse) krijgen geen Fifa 14? Maar mensen buiten NL wel? Wat is dat dan voor poep?
Krijg je de Xbox in November dan krijg je FIFA er gratis bij. Krijg je de Xbox pas in 2014 dan krijg je 2 andere gratis games. Het kan goed of slecht zijn eigenlijk. Ligt eraan wat je leukere spellen vind. Als in 2014 een van die games Titanfall is dan vind ik het wel prima haha. En Titanfall is ook EA hmmm.
Hmm boris legt wel duidelijk uit waarom die 2 games tot vandaag is. MS is bang dat de pre-orders die staan dus allemaal gecancelled gaan worden anders. @hybrid: Nee 2 games krijg je in Nederland dus alleen als je voor vandaag al een pre-order had staan. Waarschijnlijk krijg je vanaf nu gewoon 1 nog onbekende AAA titel
Ik hoop dat er nog meer inside informatie gaat komen rondom het importeren van de console en hoe het zit met de garantie of is het een Europese garantie ?
CoD: Ghosts-bundel voor Xbox One aangekondigd Op gamescom is zojuist een Xbox One-bundel met Call of Duty Ghosts aangekondigd. Gamers krijgen naast de Xbox One-console ook de digitale versie van Call of Duty Ghosts. Tevens zullen er extraatjes in de vorm van exclusieve dlc zijn. De exacte prijs is op dit moment nog niet bekend, net als dat we nog niet weten wanneer de Xbox One verschijnt.
Eind maart of begin april hoef ik FIFA14 niet meer bij de Xbox One te krijgen hoor, dan kun je die game voor een tientje oppikken in sommige winkels. Ik verwacht dat Microsoft 2 recente games van dat moment in het pakket gooit.
Wordt deze GamesCom nog aangekondigd wanneer hij in november komt? Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Titanfall. Is ook EA. Heb je gelijk een grote install base voor een nieuwe IP en die release staat voor lente 2014.
Laten we hopen ja, kans bestaat wel degelijk dat het een launchgame is. Alhoewel ik dan liever een Forza heb dan een FIFA rond die tijd
Kans bestaat altijd, maar ik verwacht dat Microsoft er vol voor gaat om het een en ander goed te maken. Titanfall en een iets minder recente game zie ik wel gebeuren. Zou precies kloppen ja.
Om jou kan ik ook alleen maar lachen. Zo stupid en kortzichtig. Ik denk echt Forza sowieso. Die hebben ze afgelopen generatie met alles gebundeld. Gaan ze denk ik blijven doen. Maar dan niet die 2 gratis games hier dus