1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Meer RAM?
    huh?
    Dat is toch niet normaal voor een redesign om het ook krachtiger te maken? De bedoeling van handhelds/consoles is dat ze ten allen tijden gelijk zijn. (ik weet dat het alleen voor achtergrondtaken is bedoeld)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Er staat toch ook dat het niet van invloed is op de games. Er zal wel meer stuff om de games heen gedaan kunnen worden via het OS, zoals bijvoorbeeld bij de XBOne. Dan is de handheld toch gewoon gelijk aan zijn voorganger wat betreft power voor games en maakt het dus niks uit. :)
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zeg toch ook dat ik weet dat het voor achtergrond taken is. ;) Toch vind ik het vreemd.

    Redesigns kunnen me normaal gesproken aan mijn reet roesten. Altijd de mensen die zeggen dat je niet op de release een apparaat moet kopen, want redesigns! Die maken me nooit wat uit, het is 99% van de tijd toch alleen maar visuele veranderingen.. En ik vind het juist leuk om het originele apparaat te hebben.
    Maar als ze nu extra ram gaan toevoegen voel ik me wel enigszins bestolen...
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat valt toch ook wel weer mee. Als ze er nou een half jaar na de release mee kwamen, ok. Maar nu ben je al 1.5 jaar verder en mag er best een kleine functie toegevoegd worden, zo lang het niks verandert aan de games. Dat is het lot van de persoon die een console op launch koopt. Ik ben al vaak genoeg genaaid door Nintendo met dat soort dingen om dat ondertussen te weten. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Voegt Nintendo ook extra RAM geheugen toe?
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nee, Nintendo bracht zelfs games uit die je alleen op de DSi kon spelen. Nog veel erger dus.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ohhh ja, dat weet ik nog. Dat is inderdaad ook flink lullig.

    Mja, ik vind het niks dat ik straks een inferieur apparaat heb omdat ik het op de launch heb gekocht. Visuele redesigns, XL versies, 'Go' versies, Slim edities etc maken me niks uit, maar DSi en RAM geheugen...eh dat gaat me te ver.
    Het is misschien inderdaad het lot van de vroege koper, maar dat wilt niet zeggen dat ik dat lot stilzwijgend accepteer. Er is een grens.
     
  8. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou me ook wel even flink genaaid voelen als ze nu komen met een sterker apparaat. Ook al maakt het niet uit voor de games, het is onzin dat de mensen die er als eerste bij waren nu dit door hun neus gedrukt krijgen. Een sneller apparaat is altijd beter, hoe je het ook wendt of keert.

    Dat die display groter wordt is zeker wel interessant, iets wat ik ook graag zou willen hebben (al is het wel jammer dat de resolutie hetzelfde blijft dan), maar is wel iets wat ik over het hoofd kan zien. Net zoals Dulle zei is dat alleen visueel.

    Misschien komt Sony wel met een actie aan dat je je oude Vita in kan leveren voor een nieuwe met een kleine bijbetaling? :+
     
  9. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Is de nieuwe resolutie hetzelfde als de huidige? Dat zou wel flink skir zijn, netzoals bij de 3ds en XL.

    Dit kan ook wel het gerucht bevestigen dat Sony met een bundel komt waarin de Vita en PS4 zitten voor 500$. De kosten van het fabriceren van een vita kan door een slim versie goedkoper worden, waardoor hij ook voor minder in de markt gezet kan worden.
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan het eigenlijk niet geloven....de Vita is niet succesvol genoeg om upgrade te krijgen lijkt mij....

    Lijkt mij ook geen reden voor mensen om nu wel ineens een Vita te kopen.

    Dure memcards, prijsdaling, meer games.....DAT zijn de grootste klachten, dat moeten ze veranderen.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Precies. Soms begrijp ik die bedrijven echt niet. Iedereen ziet dat het aan dat soort punten ligt. Hetzelfde wat ik al eerder zei in het Pokemon draadje: Waarom maakt Nintendo geen main 3D Pokemon RPG voor de Wii U? Dan heb je in een dag net zoveel Wii U sales als in het hele afgelopen jaar bij elkaar. Die bedrijven willen toch graag producten verkopen en geld verdienen? 8)
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    beta code ook binnen voor killzone.. moet tot de 20ste wachten :mad:
     
  13. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Was de 20ste geen open beta voor ps lus leden? :+
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over iets meer dan 10 minuten weten we hoeveel de Vita nog waard is volgens Sony.
    Ik ben benieuwd.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gratis Batman voor alle huidige bezitters wonende Amsterdam en omstreken please
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    hey
    en ik dan
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jij mag dat honden spelletje
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    oeh, ok. ik vroeg me toch al af wat ik met zo een gare batman game moest. :+
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Waar komt al dat rare geluid vandaan bij de stream? :+
     

Deel Deze Pagina