oh bordelands 2 nog niet gespeeld .. lijkt me leuk... was er ook een nieuwe batman trailer voor de vita? dit kan voor mij een system seller worden [yt]KqoXZUVqEqo[/yt] edit okay must buy: [yt]wp7itdCtDtA[/yt]
Ja Borderlands Zal vast net zo awesome worden als Bioshock Vita. edit: Nee, geen nieuwe Batman trailer.
Waar? Dit heeft de potentie om leuk te zijn; [yt]enAVaZbt5CM[/yt] Al verwacht ik er nu al te veel van, vooral van een F2P game. Ik zie al helemaal een vrij uitgebreide sim voor me (bv theme park inc) waar je dus de mensen happy moet houden, zorgen voor veel inkomsten, steeds meer uitbreiden etc etc. Ik vraag me af hoeveel van dat soort elementen erin zitten, of dat het vooral luisteren naar muziek is, selecteren en op het beste hopen. En hoeveel achter een F2P paywall zit.
Wordt er dus 1 'AAA' game aangekondigd is het fucking directe port van Borderlands 2. Een game die me sowieso al gigantisch heeft teleurgesteld, maar dan ook nog eens een jaar later. Wat is dit? Een portable Wii U? Maar Bioshock wat meer dan 2 jaar geleden is aangekondigd, wat een eigen spin-off zou zijn, is morsdood en zullen we nooit meer iets van horen. Die zal dus naast Oblivion PSP liggen. In het doosje met games die eigenlijk nooit bestaan hebben.
Wat 22 november uitkomt. Mooie timing Sony! Tearaway gaat nu zeker niet floppen! Sony flikt dat trouwens best vaak, het aankondigen van games die nog helemaal niet bestaan. Bioshock Vita, Devil May Cry PSP, Oblivion PSP, Agent, Call of Duty Vita en vast nog meer. Zodra ik alleen een logo zie bij Sony heb ik er al geen vertrouwen meer in. Dan zullen ze er dus nog niet eens aan zijn begonnen en is er een grote kans dat ze dat ook nooit zullen doen.