Voor mij is het ook 2 maanden GTA V spelen en verder niks meer op de Xbox 360. In november haal ik de PS4 en dan gaat alles va de Xbox eruit. Nu eerst nog wat sparen
moet je ervoor hebben en word hij dan bij me thuis gebracht of moet ik dan ergens heen om hem af te halen?
Trouwens, begreep ik het nou goed dat de Batman game (Blackgate) voor de Vita een totaal aparte game is dan zijn grote console broertjes?
Uuh waar is DriveClub gebleven ? Het valt me op dat ie geskipped wordt tijdens de presentatie van Sony. Dan maar met GTA 5 en Ghosts spelen totdat PS4 en Xbox One uitkomen. Amerika, gelukkige bastaards, ze krijgen PS4 en Xbox One eerder en goedkoper ook (USD).
Enige next gen exclusieve game waar ik op zit te wachten is infamous, dus next gen kan nog wel tijdje wachten. Qua exclusieve games is er gewoon weinig aan. Lijkt er ook op dat naughty dog en santamonica niet voor 2015 met hun games komen, aangezien ze nog steeds niks hebben laten zien. Ook wel bizar om US twee weken eerder te launchen, mayb om tov de xbox goed te zitten ofzo. Slaat nergens op gewoon, doe dan de 29ste in alle 33 landen oid. Heb het zelfde gevoel met Xbox one ook, geen exclusieve game waar ik op zit te wachten. Ik heb altijd FM erg tof gevonden, maar nu ze naar mijn mening qua race features achter lopen, zie ik geen reden om de game te willen. Misschien is er rond FM6 een bundel zonder kinect Voorlopig dus PC en PS3 met GT6 en Beyond two souls
hmmm, en wat moet je ervoor hebben? Eindhoven is zo ver dat ik eigenlijk ook dan wel naar duitsland kan rijden voor een One Waarom is nou gewoon niet 1 van die twee consoles duidelijk leuker!
Ja, Dus 2 batman games halen Ik ga de VITA, de PS3 en de X360 versies halen.. Eigenlijk allemaal behalve Nintendo
Hmmm was even vergeten dat als je niet gepreordert had, dat je dan de PS4 waarschijnlijk niet in november krijgt. Dan kan het ook net zo goed pas 2014 worden.
Qua first party exclusives valt het best tegen ja. Maar ik ga de PS4 toch op de release halen. Games als BF4 wil je toch niet meer op de current-gen spelen ? Met Killzone, BF4, en Watch Dogs (icm PS+) heb ik genoeg te spelen tot inFamous uitkomt. Daarna zien we wel verder. Heb genoeg vertrouwen in Sony.