Dan moet je of beter lezen, of verder lezen....:b: Remake Pit, en Vertigo. http://www.gametrailers.com/side-mi...dlc-announced-includes-maps-and-new-game-type
Als iemand zin heeft om vanavond (of een andere datum) te spelen, voeg me maar toe! Overigens vind ik deze dlc eigenlijk niet zo gek duur, als je kijkt wat je allemaal krijgt in vergelijking met eerdere dlc's.
Game komt zonder codes Tenzij je de LE koopt(weet niet of die nog te krijgen is), krijg je allemaal skins etc bij
En het belangrijkste; de season pass (voor alle DLC tot nu toe. De aankomende Champions maps vallen daar niet onder).
De nieuwe dlc toch maar even gekocht. De nieuwe skins, armor en stances zijn vet, de nieuwe gamemode is heel tof en pitfall is de beste map in de game. Die andere map heb ik nog niet gespeeld.
Heb de game alweer weg gedaan. SP was goed en bruut, mooiste 360 game imo, maar multiplayer was niet mijn ding. Denk inderdaad wel dat de Halo 3 MP de beste is en blijft.
Ik vond de SP, hoewel idd erg mooi, behoorlijk tegenvallen eigenlijk.... Normaal speel ik de SP graag nog een paar keer in co-op, maar deze echt niet.... Covenant>Prometheans
Zijn er eigenlijk nog wel mensen die het spelen? Zie er nog maar 1 of 2 af en toe spelen, de rest heeft het al sinds 2012 niet meer gespeeld...