Tsja. JackFrags legt het prima uit in die eerste vid. Er zijn twee groepen en ik zit ook in de tweede groep zoals jij.
Tsjah, er valt niet veel over te vertellen. Het is elk jaar weer hetzelfde met een kleine aanpassing. Deze keer is hij iets meer aangepast als ik de makers mag geloven, maar ik verwacht er niet veel van Voor exclusieve gameplay + interessante informatie over Ghosts zie kanaal van Ali-A (Matroix)
Toch we leuk van die nieuwe modes enz. Maar dan zie je vandaag BF4 nieuwe trailer en dan vergeet je ghosts weer helemaal
True to that, maar ik blij die shooters ook allebei weer kopen elk jaar. Het erge is dat ze dat dondersgoed weten van hun community's.
Trailer van BF3 zag er toen ook gruwelijk en prachtig uit. Totdat ik BF3 op de 360 speelde. Erg teleurgesteld toen! Anyway, eindelijk dedicated servers!
Gast blijf cod niet verdedigen Ghosts naast Bf4 ziet er gewoon hartstikke poep uit dat moet zelfs jij toegeven En op de PC was die ook zo gruwelijk als die beelden.
Jaa heb wel klein beetje gelijk in Alhoewel ik wel durf te zeggen dat hij net zo lekker al niet lekkerder als Bf3 gaat spelen dat voel ik aan me water! En nog meer mensen ook dit keer lekker 64 man. Il see you on the Battlefield
@ Oujdi en Servan Bitches. Haal gewoon een ps4. Kunnen we allemaal weer samen gamen Ghost lijkt me wel leuk. Afwisselen met bf4. Bf4 wordt wel zeker mijn main MP game
Haha money is geen issue. Het is dat mensen in mijn omgeving em gaan halen De One komt er sowieso. Alleen ietsje later
Dan spelen we alsnog wel ik weet aleen niet zeker of ik ghosts ga halen. Ze proberen wel te vernieuwen gelukkig maarja veel andere games waar ik meer intresse in heb.
Ik denk ook BF4 als voornaamste game, en dan opvolgens met Titanfall, Destiny en the Division weet eigenlijk niet of Ghosts er nog zo tussen past Al komen 3 van die 4 pas ergens volgend jaar dus wie weet
Nou ja, ik heb nu maar een One besteld inderdaad Ik zal uiteindelijk ook wel een ps4 erbij halen maar eerst maar gekozen voor de controller, friends list en zekerheid van LiVE. Vooral ook omdat ik vrij zeker weet dat ik het eerst half jaar toch vooral BF4 zal spelen. En dat speel ik nu eenmaal liever met bekenden en met de xbox controller En ik had geen zin om BF4 op current gen te spelen en eerst even af te wachten hoe beide consoles in de praktijk nou echt gaan presteren dus uiteindelijk eerst maar de One