Officiƫle boxart. Begin oktober is wel kut, GTA V sowieso tot eind 2013. Dan Beyond Two Souls maar, next-gen wacht maar.
Preview op Tweakers http://tweakers.net/reviews/3096/1/...jn-best-mooiste-game-op-huidige-consoles.html
Ik snap eigenlijk niet waarom ze deze titel niet direct voor de PS4 hebben gemaakt. Dan had je meteen een system seller van jewelste gehad. Hoe graag ik ook een PS4 wil, maar Beyond is voor mij wel de game van het jaar hoor. Geen twijfel over mogelijk.
Geen idee of het al in het Last of Us topic was gepost, maar hier past het ook. En Ellen Page moet niet zo janken, want zo veel vind ik het er ook weer niet op lijken.
Als je na jaren ineens een ps3 koopt, krijg je ineens andere games op je radar. Ben erg benieuwd, wat footage gezien en ziet er erg goed uit. Kom maar op
Ben momenteel op gamescom en de demo hiervan mogen proberen. Nog mooier dan ik had verwacht, gamed lekker weg en baalde dat ik na 20 min moest stoppen
Tof. De enige game waar ik samen met GTA V nog op wacht. Ik ga deze alleen niet kopen omdat niet veel later de PS4 uitkomt en ik mijn PS3 dus net heb verkocht.
Dat is ook de reden dat ik mijn ps3 nog niet verkoop zodra ik de ps4 binnen heb. Maar echt prachtige game dus van wat ik kon zien. Tof bedacht verhaallijn al, heavy rain/lastofus/infamous achtig.
Ik heb onwijs veel zin in deze game, maar ik twijfel om hem te pre-orderen. Heavy Rain was ook maar 10 uur en daarna ben je er wel klaar mee. Ook al had ik die 2 keer uitgespeeld. Dan pik ik hem liever op voor een meer schappelijke prijs. Tweedehands is die vast snel 30 euro.
2 oktober komt de demo uit. Ik haal het spel toch wel, dus ga hem ws niet spelen. http://www.eurogamer.net/articles/2013-09-05-beyond-two-souls-ps3-demo-release-date edit: die trailer is awesome!
Maanden geleden al besteld op amazon.co.uk voor maar 33 pond ;-) Deze game moet ik gewoon hebben, het is van Quantic Dream, dus voor mij een must buy. Heb hier nog steeds de limited edition liggen van Heavy Rain daar ik weet dat ik de ervaring vast nog een keer wil meemaken...