Vette trailer zeg! Ben blij dat mijn PC'tje hem goed aankan Komen er nog verschillen tussen de console en de pc-versie eigenlijk?
Is nogal verwarrend zo Defib is goed ja, alleen vraag ik me af waarom je ook een tekentje boven dode enemies ziet komen
Tsja weet het niet. Misschien hebben ze dat probleem met spectator mode nog niet gefixed en dat het ligt aan in welk team je zit en welke kleur je ziet. Moet zeggen hebben liever enemy in het rood eigenlijk.
Ben nu wel gewend aan de kleuren eigenlijk. Voor de mensen die het willen volgen. http://sv.twitch.tv/ea
In de trailer is de enemy wel echt rood. Ach is alpha zijn natuurlijk nog dingen aan het proberen. Hopelijk vanavond wat YT beelden van echte spelers zoals JackFrags. PC Delphiki met de optie voor keyboard of controller.
Oke beter, en anders zal het ook aan te passen zijn. Ik zit telkens in mijn hoofd van SCHIET DAN, maar dan zijn het dus teammaten ik ga daar niet aan kunnen wennen.
Ja idd. Vorige keer was het nog erger toen kon je helemaal niet zien wel team het was. Nu kan je snel rechtsonder kijken en staat er "following" en zie de kleur van het team.
Handig dat er nu ook "last man in squad" komt te staan. Haat die gasten die nog als enige van een squad over zijn en dan dom gaan peaken. Pak wat cover en wacht dat je maten weer kunnen spawnen.