Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik denk ook dat mensen de kracht van de Next-Gen soms wat onderschatten. Als ik filmpjes kijk van een Infamous Second Son of Killzone dan zie ik nu al duidelijke verschillen.

De machines zijn veel sterker, en dat ga je zien, en snel ook.

2. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, ja hoor. En games die framerate problemen hebben bestaan niet.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk ik ook, misschien het eerste half jaar nog niet maar zodra games als the Division uitkomen (die dus echt alleen voor next gen en PC gemaakt worden) en je dan nog eens je oude 360 ernaast zet dan gaat het echt een wereld van verschil zijn

We zitten nu nog even in de crossgen fase met games die op steeds veranderende devkits of voor meerdere generaties tegelijk gemaakt zijn.

Geef het een jaar en dan ga je echt gigantische verschillen zien met current gen (of dan eigenlijk last gen :+)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Vergelijk BF3 maar eens op de 360 en PC, dan zie je echt wat voor verschil er is. Nee, de 360 heeft zijn beste tijd gehad, desalniettemin is het erg knap wat ze er uit persen :)

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk, dat geloof ik ook. Ik denk dat je zelfs nu al voor de titels die gemaakt zijn speciaal voor de One of PS4 zoals Titanfall en Killzone heel duidelijke verschillen gaat zien.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat baal ik in dat opzicht dat Castlevania Lords of Shadows 2 niet voor de next-gen komt... Al is er wel een pc versie :)

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Tuurlijk wel.. Dit gebeurd ook als Gta V op de One gaat uitkomen.
    Framerate problemen hou je altijd

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En wat te denken van Dark Souls 2 :'-(

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die serie speel ik niet :+ opvallend is dan ook weer dat die Ratchet & Clank game voor de PS3 is en niet voor de PS4. (wat mij deugt doet, omdat een Ps4 nog niet in de planning staat)

Maar aangezien er een PC versie van Castlevania komt, is de kans aanwezig dat er misschien wel een next-gen versie komt. (wat heel erg mooi zou zijn!)

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik snap die hype rond dark souls echt niet :+ Na al die positieve verhalen (ook van vrienden) bij een sale besloten om hem te halen voor een paar honderd punten, maar ik vond het echt verschrikkelijk kut spelen.

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Dan noem je wat op PC is veeel verder in ontwikkeling. Je vergelijkt wel een 2007 apparaat met een PC en dat is niet reëel. ;) Denk dat de One/PS4 nagenoeg gelijk zijn met de pc. En dat de PC volgend jaar weer een stap verder gaat maken.

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zelfs een 2005 apparaat. :+ Bizar eigenlijk als je kijkt wat een 8 jarig apparaat en een 7 jarig apparaat (PS:cool: dadelijk bijvoorbeeld nog met GTA 5 kunnen laten zien.

13. matthijs007

matthijs007 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Je bedoelt je hebt het een halfuurtje geprobeerd?

:emo:

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ops 2005 ja. :+
    Je zeker bizar. De 360 moet daar ook veel voor gaan inleveren wil het goed draaien.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De vergelijking is wel reëel. De One en PS4 zullen gelijk zijn met de PC van nu (ongeveer), dat zeg je zelf al.

Dus de vergelijking is wel correct. Je ziet immers grote verschillen tussen BF3 op de pc en op de 360. PC = One, dus het verschil tussen de One en 360 is groot. Daar ging het om, mensen denken dat het verschil niet opvallend zal worden tussen de huidige gen en de next-gen.

Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  16. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat de gameplay beelden die vrij gegeven zijn bij lange na niet gehaald gaan worden op de 360.

Of met een hikkende framerate van ver onder de 30.

Niet dat het me tegenhoud om m te halen hoor. :)

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar hoeven we geen PC naast te leggen om dat te kunnen zeggen.

Je hoeft de specs maar naast elkaar te leggen en dan zie je meteen dat het een generation gap is die groter is dan die tussen Xbox en 360

De vraag is alleen hoe lang het duurt voordat developers het optimaal op het scherm kunnen gaan laten zien

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    So? Moet ik het eerst 50 uur spelen voordat ik een mening ervoor mag hebben? :):

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, eigenlijk wel. En als je het na 50 uur nog steeds niks vind, dan vind ik het raar dat je iets wat je niet leuk vindt 50 uur gaat spelen.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja. Eerst minstens tot S&O spelen anders telt je mening niet :+

Deel Deze Pagina