[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, natuurlijk niet. Ik verwacht zeker niet dat Fifa 2014 slecht zal zijn. Wat heb ik aan een footie die ik 2 maanden speel? Zonde om hem dan te kopen toch?

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    oftopic ben jij ook programmeur?

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Han, daar heeft het m.i. ook mee te maken. Konami kan het zich i.t.t. EA niet permitteren om een half product af te leveren op de next-gen consoles. Daarom gaan ze dit seizoen nog voor de volle 100% voor de current-gen markt. Het is een keuze.

Vergeet niet dat de eerste paar FIFA's (tot FIFA 09) op de huidige generatie erg slecht waren. Nu was PES daar ook niet top, maar dat was dan ook nog steeds op een oude engine. FIFA had een nieuwe engine en het heeft echt lang geduurd voordat ze de zaakjes "op orde" hadden.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Je vergeet dat de basis voor Fifa op de gen voor de huidige ook niet best was. Die games waren al brak en lagen ver achter op PES tijdens de Xbox/PS2 generatie. De basis van de huidige Fifa is een stuk sterker, dus ik zie niet in waarom Fifa 2014 op de PS4/Xbone van een lager niveau zullen zijn.

5. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Cyrax, bij EA is men al een aantal jaar bezig om op tijd klaar te zijn voor next-gen. Bij Konami hebben ze een stap overgeslagen en dat zullen ze nu weer doen, tenzij deze engine (Fox) echt fantastisch is.

Ik heb in het FIFA 14 topic net gameplay beelden gezien van FIFA 14 op de Xbox One en dat valt mij eerlijk gezegd enorm tegen. Het ziet eruit als FIFA13, met wat stadion fly-overs en wat publiekshots.

De supporters zien er verder een beetje hetzelfde uit als bij PES 2014 moet ik zeggen. Nu zegt dit natuurlijk nog niets, het gaat uiteindelijk om het eindproduct en de gameplay. Als hetgeen ik zag representatief is voor het eindproduct, zou PES 2014 hier niet voor onderdoen op de PS4/One. In dat geval is het écht een gemiste kans!

Hier zijn ze btw:

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het er wel goed uitzien hoor. Ik vind PES 2014 er ook goed uitzien, maar ik zie wel dat Fifa 2014 op de next-gen er vloeiender en mooier uitziet. Het is dat ik mijn PS3 weg doe en weet van mezelf dat op het moment dat de PS4 er staat, ik nooit meer de vorige gen aanraak. Zo ben ik gewoon, ik laat dan ook gewoon een game als Beyond 2 Souls liggen, daar wacht ik al heel lang op. Anders had ik zeker voor PES 2014 gegaan.

7. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het is ook niet dat het er slecht uitziet, ik zie alleen weinig verschil met FIFA 13 (afgaande op de kwaliteit van deze filmpjes). Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, zeker na de teaser van gisteren (zag er goed uit!). Het verschil tussen PES 2013 > 14 is groter dan van FIFA 13 > 14.

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah, ik weet het niet. Ik denk dat de schock van de graphics wel wat doet. Daarbij zien die filmpjes er altijd wat minder uit op youtube dan in real life. Ik ga het vrijdag allemaal zien. Dan ga ik ze allebei spelen.

9. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Oke, jij gaat heen? Ben benieuwd dan naar je impressies.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben ook benieuwd :+

11. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    ja, voor administratieve sofware. Werk voor mezelf en dat gaat goed zolang de klantenkring niet te groot wordt.
    Ik ben mijn kennis nu aan het uitbreiden met DirectX programmeren. Dan wil ik voor de lol mijn eigen 2D indy-games maken :)

On topic maar weer ;)

12. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Hey mannen ik post ook weer eens, nu het nog een maandje duurt (overigens ben ik geen Manu-fan maar Evertonian, toendertijd profiel aangemaakt toen Wayne bij Everton zat).

Waar ik meeste benieuwd naar ben zijn de weertypes. Ik las dat wind invloed gaat hebben (dat hoeft van mij niet zo zeer) maar ik hoop echt dat je nu merkt wanneer je op camera view speelt dat de regen met bakken uit de lucht komt vallen en dat dit invloed heeft op sliding, tenues, de bal en uiteraard het veld!

In de trailer zie je geloof ik het Celtic stadion, is deze nieuw dus? Zijn er al bekend welke stadion er nog nieuw zijn, ik had gerucht gelezen dat de eredivisie alle stadion zou bevatten? (kan ik me niet voorstellen).

Dit hoort hier niet thuis maar ik vind wel leuk dat FIFA het ouderwetse Goodison Park heeft weten na te bouwen, maargoed FIFA heeft mij nooit weten te boeien!

Net nog 2 potjes PES2013 gespeeld op de bank vs kameraad en dat is echt toch super leuk nog! Het is dat het online gebeuren en tegen de CPU spelen zo saai en vervelend is waardoor FIFA door het publiek het meeste wordt gewaardeerd maar ik kan je vertellen wanneer je voetbalspel alleen wilt spelen tegen vrienden op de bank dat PES echt altijd het leukste blijft.\o/

13. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb wel een demo van pes 14?

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben ook zeker benieuwd naar jou ervaringen Houdt ons op de hoogte. (alhoewel ik pes al ge preorderd heb)

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Kan niet. Die komt pas 12 september uit.

17. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Zo de game komt vroeger uit dan ik gedacht had dus.

18. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ik had pes 13 :$

19. ManoMoker1982

ManoMoker1982 PES veteran

Leuk Bevonden:
    15
  20. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden: