Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vanmorgen geupdate :) enigste verschil wat ik tot nu toe zie is de data-manager.

Wat is er nog meer nieuw?

Overigens mis ik echt de feature om apps makkelijk af te sluiten. (zoals je dat doet bij Win8 bv,) Oftewel back ingedrukt houden en vanuit dat menu een app afsluiten.

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    FM radio, Glance veeg over het scherm en hij gaat uit stand-by (klok op stand-by scherm), kleine aanpassingen aan Xbox Music, nieuwe wallpapers, data-sense en nog wat performance dingen.

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe werkt die Glance veeg? Heb het niet kunnen vinden.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Ik had ergens de video gezien op WPcentral dat hij met een een veeg beweging het startscherm kon openen... even zoeken. :)

Edit niet helemaal zoals ik hierboven zei maarja... komt in de buurt:
    [yt]6UjMeNd7xsY[/yt]

Laatst bewerkt: 20 aug 2013
  6. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wat tof :D simpele maar toffe feature.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb ook de update, 920.

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    28 augustus is er weer een evenement van Nokia ditmaal in Rusland, Moscow. We zullen hier waarschijnlijk meer te weten komen over de 6" phablet waar ze mee bezig zijn en een hele rits aan andere nieuwe devices waaronder quad-cores en 1080p schermen voor de nieuwe generatie Lumia's. :)

Rumored Nokia Tablets Features:

• 10.5" model of 8.5mm thickness
    • 8.5" model
    • Nokia ZOOM Camera technology
    • Green, Black, Pink, Blue, Green, Yellow and White color models
    • Aluminium Body

Rumored Nokia Smartphones Features:

• Lumia 525 with a 4.5" display
    • Lumia 625 with a 4.6" display
    • Lumia 725 with a 5" display
    • Lumia 825 with a 5.2" display
    • Lumia 926 with a 5.5" display

Additionally, a Nokia branded phablet, with screen size between 6" to 7" will reportedly hit the markets by the middle of 2014, still a long way off.

9. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Moet je de update vinden in de store of bij instellingen zoeken naar telefoonupdates?

(Is omdat ik ergens las dat als je het via de instellingen deed je alle gegevens ed kwijt bent)

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee gewoon via de instellingen, gaat helemaal goed. :) Het is een leuke update vind steeds nieuwe dingen zoals bijvoorbeeld Nokia Pro Cam instellen als standaard camera ipv de normale camera, hiermee kan je inzoomen en ben ik gelijk een pro... oke dat niet maar hij is wel vetter dan de originele camera functie.

Instellen kan : Instellingen > swipe naar rechts > foto's en camera

Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Fuck, telefoon is kapot. Als ik ga bellen blijft het scherm continu zwart. Reset heeft niets uitgemaakt, moet hem dus opsturen. Zit ik weer een tijdje met een nokia E5:mad:

12. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Wat zijn de grootste troeven van een windows phone?
    Zou graag de pro's en con's weten ten opzichte van een android phone maar dan in klare en duidelijke taal uitgelegd.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Grootste troeven vind ik toch wel :

- Nokia
    - Update progress (je bent in tegenstelling tot Android altijd in het update process, of het nu low, mid of highend is maakt niet uit elke telefoon krijgt een update hoe oud ook, WP7 hier buiten gelaten want dat is een andere Kernel.)
    - Dezelfde ervaring op elke telefoon (buiten de speciale apps van de diverse brands om dan) even snel, geen lag, geen apps die spyware/malware verspreiden, geen virusscanner nodig (althans nu nog niet)
    - Live Tiles

Paar minpunten t.o.v. Android
    - Stuk minder apps, al zijn nu wel alle 'belangrijke' apps tevinden in de Marketplace
    - Nog geen goede afzonderlijke volumeregelaar
    - Nog geen uitgebreid notificatie center, alhoewel de Live-Tiles en het Home-screen heel goed hun werk doen mis ik toch wel een plek waar alles te samen komt qua notificaties bijvoorbeeld ook over spelletjes die ik aan het spelen ben.
    - Geen quads, 1080p op dit moment, eind dit jaar wel. Als je een specs junkie bent dan hoef je niet bij WP8 te zijn, ze lopen namelijk al een poos achter Android devices aan. Voor de een is dat geen probleem de andere wil liever patsen met quad-cores en 1080p schermen.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ligt het aan mij, of zijn foto's veel mooier met de nieuwe update? Heb het idee dat er veel meer kleur in zit en dan er automatisch beter gefocust wordt.

15. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Heb hetzelfde, eerste keer hielp het schoonmaken van de front camera de tweede keer helaas niet.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klopt! En als je pro cam download wordt het helemaal een feest \o/

6tag - Rudy Huyns Instagram app is nu gratis te downloaden. Ik heb niks met Instagram, maar zijn apps zijn wel tof dus maar gedownload. Bovendien wordt het wel tijd voor een account, aangezien je die op de pc niet kan aanmaken.

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Waar blijft mijn Amber update?! :+
    Al krijg ik de leukste feature niet eens, maar een verbeterde camera is natuurlijk altijd welkom.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor eind september hadden ze gezegd geloof ik, dus kan helaas nog wel even duren.

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Eind september?! En hier zat ik te denken dat het ieder moment kon komen. :+ Ik zal maar stoppen met het checken voor updates dan. :p

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Jij hebt toch pas de 520 gekocht? Staat daar dan niet al standaard Amber op? Moet je even kijken bij extra's en informatie of daar groot Lumia Amber staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina