Tuurlijk, de tech demo's zijn altijd het mooist. Maar daar trappen we sinds de PS3 en z'n E3 bullshots die nooit werkelijkheid werden met z'n allen natuurlijk niet meer in
Maar ik moet wel zeggen dat ze me met dat vroege Deep Down filmpje wel bijna overtuigd hadden. Helaas weten we inmiddels wel beter en word het niet ZO awesome als die trailer eruit zag
Ryse doet mij eerlijk gezegd ook niks. Niet alleen omdat het me qua game niet leuk lijkt (teveel QTE's) maar ook grafisch vind ik het er niet uitspringen.
Ik vind dan wat ik van Dead Rising 3 gezien heb in zijn totaliteit technisch indrukwekkender. Maar daar moeten we dan weer van afwachten hoe dat gaat performen qua framerate e.d
edit:// Voor de duidelijkheid, tech demo's zoals die hierboven zullen NOOIT een game worden die er ook zo uit ziet.
Dit is alle hardware en alle resources van het apparaat volledig toegepast op 1 enkel character. Ditzelfde hebben we gezien bij de PS3, de 360 de eerste Xbox , tot en met de orginele T-Rex tech demo van de Playstation 1 aan toe.
Het is enkel en alleen even laten zien wat je kan renderen als je al je resources op 1 enkel model in kan zetten.
edit2:// Voor de mensen die te jong zijn om het meegemaakt te hebben. Dit is de beroemde T-rex tech demo die je bij de eerste playstation kreeg
[yt]YCtZIlolG6w[/yt]
Laatst bewerkt: 22 aug 2013