[Films] Algemeen [Deel 29]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE ICEMAN

Redelijke film, niet perse een aan of afrader... Leuk om te zien ,maar zie je hem niet mis je ook niets,
    Voor mijn gevoel miste het verhaal veel van het echte verhaal, en bleef het allemaal maar oppervlakkig.. en doordat het oppervlakkig bleef vond ik de film nergens echt heel spannend of meelevend worden.
    De acteerprestaties waren wel goed, en het verhaal opzich is wel interessant maar had gewoon beter gekunt..
    Dus geinig om te zien maar meer niet
    6+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gisteren The Place Beyond the Pines gezien.

De eerste twee verhalen vind ik erg goed, de derde wat minder. Ik vind heel cool je na ongeveer een uur plots naar een andere hoofdpersoon switcht. Op het einde komt alles min of meer 'full circle', maar een tragisch einde had zou ik mooier vinden. :9

7,9/10

3. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    CALL GIRL

WAUW wat een geweldige film, de film is heel sterk opgebouwd en het verhaal is van het begin af aan tot het einde spannend. De spanning word goed opgebouwd en de film duurt absoluut geen minuut te lang (het had zelfs wat langer gemogen!)
    Het is geen pief paf schiet spanning, maar onderhuidse spanning die je voelt, je leeft met de film mee en het word steeds spannender en beklemmender.
    De sfeer is ook perfect van de jaren 70, en ook de muziek in de film is perfect uitgekozen.
    Ook het acteerwerk is erg sterk.
    Kortom, kijken.. dit is een topper!!
    DIKKE 9-

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Iron Man 3
    Nee, dit is een tegenvallertje geworden helaas. Ondanks dat de stijl van Black overduidelijk meer comic probeert over te komen is het niet echt bijzonder. Pas tegen het einde ging het wat beter, al maakte vaak de treurig slechte CGI dat niet echt ten goede. Downey was uiteraard weer awesome, maar te weinig echte awesome Iron Man momenten. En geen Iron Man zonder Black Sabbath of AC/DC, gaaaaaaay. 6,5
    Om maar niet te spreken over de verkrachting van Mandarin. Kingsley was geniaal, maar dit vond ik te cheap overkomen. Extremis kwam ook niet echt uit de verf door de matige CGI.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Fii, jij hebt nooit de comics gelezen toch? Hoe kan je dan oordelen over Mandarin?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Fan made, maar wel een hele mooie:

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.973
    Mandarin was geniaal!

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Nee, maar zover ik weet moet Mandarin wel een zware en belangrijke tegenstander zijn voor Tony.
    Daarnaast denk ik niet dat het een Britse namaak komiek was in de comics. Vond het gewoon een matige wending, en afknapper op een grote villain als Mandarin. Nu kreeg je weer zo'n standaard dude die boos was op Tony en techniek gebruikt wat we al eerder hebben gezien met Stane en Hammer. Daarnaast was Killian sowieso ook een draak van een villain.

9. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.349
    We're the millers is webrip gekomen al.
    Lijkt me erg leuke comedy.
    Zijn er mensen die hem al gezien hebben hier?

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met Chinese hardcoded ondertiteling alleen. Dus ik wacht nog even. :+

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lijkt me best matig.

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond het juist wél grappig.

En in de comics... niet dat ik veel Marvel gelezen heb, vind DC leuker, is Mandarin echt een typische villain met superpowers enzo. IJs en vuur schieten enzo, beetje lame IMO. Weet niet of dat zou werken...

13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Nee de villain die ze nu hebben gebruikt werkt wel? Kom op zeg, die spuwed ook (niet overtuigend) ook vuur.

Nee ik vind de derde Iron man is het dieptepunt van de serie, zeker na het vermakelijke The Avengers.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat ben ik met je eens, dat was über lame. Sowieso vond ik dat hele Extremis een beetje gaar. Ook dat Pepper er heel nep invalt, totaal NIET dramatisch. Natuurlijk overleeft ze het dan... maar hoe. :emo: Slaat ze Killian dood. 8) Ik vond Guy Pearce goed, maar dat superhuman gedoe was een beetje suf.

Maar al met al vind ik deze wel leuker dan Iron Man 2, denk ik. Not sure. Zal ze binnenkort nog eens allemaal kijken.

Dieptepunt zou ik het ook niet willen noemen, ze zijn allemaal leuk, maar 1 is duidelijk de beste.

15. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    THE HEAT

Pff wat een tegenvallende film, ik snap niet zo goed die positieve reacties.. ik vond dit echt een film die bij alles het NET niet was....
    Ik ben opzcih een fan van sandra bullock, vind haar wel wat speciaals hebben en meestal leuk acteren...
    De film heeft een vrij simpel en voorspelbaar (en bekend) verhaal, maar dat is niet erg als het goed word gedaan maar dat is bij deze film niet het geval..
    De grappen voelen TE geforceerd.. en zijn nergens echt grappig.. kwam niet verder dan een paar x te glimlachen
    ook het acteerwerk was niet echt goed, kreeg het gevoel dat sandra op een soort automatische piloot speelde en standaard gezichten trok (miss dat daarom ook de grapppen niet leuk waaren) waardoor het geheel gewoon niet leuk was.....
    Jammer echt een tegenvaller, 4.5

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Haalt ze straks voor deze weer een Rasberry en een dag later voor een ander weer een Oscar. Who the Hell cares zal ze gedacht hebben toen het haar over kwam. Ze kwam beide wel ophalen, één van de weinige. Halley Berry deed het ook, Paris Hilton nooit, recordhoudster geloof ik. :+

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ben Affleck is de nieuwe Batman :eek:

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.973
    Fair enough

DUS DAREDEVIL IS OOK BATMAN!?!?

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    NOOOOOOOOOOOO

Zo'n gare persoonlijkheidsloze douchebagm

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.973
    10 Things I hate about you

Heath Ledger nog in levende status, Joseph Gordon-Levitt als jochie, gecombineerd met American Pie humor. Ik dig het.

7/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina