Huh,.. https://twitter.com/majornelson/status/370272112533327872 is er nou vandaag nog een live broadcast van MS? en op de 360 te volgen? Wat heb ik gemist, waar gaat dit over?
Jup, live op de 360 Vandaag is er een e-mail gestuurd vanuit Microsoft waarin ze uitnodigen om mee te kijken met de livestream op het Xbox Live Dashboard. In deze e-mail staat het volgende: “Jouw exclusieve gids, live en interactief vanaf de stand van Gamescom. Echte onthullingen, interviews en het laatste nieuws over de games op Xbox One. Iemand die weet hoelaat in Nederland?
18:00 aangezien het om 18:00 in Duitsland is Ben benieuwd, hoop dat ze nog een leuke verassing voor ons hebben
Niemand boeit die MS conference zodra Valve er is. Alleen die durven zich niet te tonen deze Gamescom, ben ik bang.
Die gast zorgde ervoor dat mijn koffie door mijn neus ging. Hij was nog rap ook, deed me denken aan een nijlpaard, die ogen ook heel log, maar zijn pijlsnel.
Was gister ook al met COD stream etc. Is niet echt super boeiend. Maar ja misschien doen ze het nu anders en krijgen we wel de datum te horen. Zal wel een goed moment zijn.
In een interview tussen Phil Spencer en Eurogamer en een klein logo tijdens de Xbox One presentatie hinten naar een nieuwe Crackdown. Veel mensen kennen de franchise en er zijn een groot aantal mensen die graag een Crackdown 3 zien. Maar Microsoft heeft hier een probleem, de ontwikkelaar van het eerste deel Realtime Worlds is failliet en bestaat niet meer. De ontwikkelaar van het tweede deel, Ruffian Games, heeft aangegeven niet een derde deel te ontwikkelen. Ze zijn op zoek naar de juiste studio en willen het liefst de franchise in Engeland houden, de vorige delen waren ook afkomstig van Engelse ontwikkelaars.
Hahaha, ik lach me ook altijd suf om het enorme nerdgehalte op zo'n beurs. Eigenlijk vind ik dat nog het leukste op Gamescom. Eigenlijk ben ik zelf ook best een nerd, maar dan wel een knappe
Denken jullie dat er nog kaarten te halen zijn aan de deur a.s. zondag? Je kan ze for some reason niet meer online bestellen via de Gamescom site, geeft ie aan dat de pagina niet bestaat.