Mail terug gehad.
Beste ...
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met PayPal in verband met niet uitgevoerde betaling aan Microsoft.
Na het lezen van uw e-mail kan ik u informeren dat uw rekening aantoont dat de betaling van EUR 499,99 door ons interne beveiligingssysteem is tegengehouden.
Ons interne beveiligingssysteem is een geautomatiseerd systeem dat iedere betaling die via PayPal verricht wordt, controleert. Het is ontworpen om gedragspatronen te herkennen waaruit claims, ongeautoriseerde claims of terugboekingen kunnen voortvloeien. Uw bank of creditcardmaatschappij gebruikt een soortgelijk systeem om betaling goed te keuren.
Wij kunnen u helaas geen specifieke informatie geven waarom de betaling is tegengehouden. Ook hebben wij niet de mogelijkheid om de betaling alsnog voor u te voltooien.
Onze excuses voor het ongemak. U kunt proberen de betaling op een ander tijdstip te voltooien of om een andere betaalbron te gebruiken. Wij adviseren u contact op te nemen met de verkoper en deze te informeren waarom de betaling nog niet is voltooid. Als de verkoper betalingen via PayPal accepteert, zal deze bekend zijn met uw situatie.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en dat dit bijdraagt aan het oplossen van deze kwestie.
Mocht u verdere hulp nodig hebben, laat het dan alstublieft weten.
Met vriendelijke groet,
Ronald
PayPal
Heb ik dus niet zoveel aan, probeer t later nog wel een keer en anders credit card