Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Sorry, maar de crisis wordt helemaal niet aangepraat. De crisis is hier, en treft veel mensen. Ik werk bij de deurwaarder en geloof me, de crisis is er en slaat hard toe. Dat mensen alsnog geld voor luxegoederen en vakanties uitgeven wil absoluut niet zeggen dat die mensen zich dat ook kunnen veroorloven. Het is een fabeltje dat mensen denken dat het met de crisis wel meevalt, daarbij is de besteding door consumenten een heel stuk lager dan 5 jaar geleden.

Ik heb het goed, maar als ik morgen mijn baan kwijt ben, dat ga je de crisis goed voelen. Want een andere baan vinden? Succes ermee. Heb je de afgelopen 7 jaar een huis gekocht? Die raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.

Ik zie niks anders in mijn werk dan mensen die wel een dikke auto menen te moeten rijden, maar gaan huilen als we langskomen om het ding in beslag te nemen om het voor een fooitje in een openbare veiling te verkopen. Of mensen die € 40.000,00 schuld hebben, een regeling willen van € 25,00 per maand omdat ze ook nog op vakantie willen en de auto rijdt ook niet op water.

Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Alleen wel een Franstalige doos en natuurlijk de gratis game Kinect Baguette.

3. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus. ;)

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    LOL.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welnee

Er spelen veel meer factoren mee en de launches van de One en de 360 zijn totaal verschillend

kijk eens naar de marktpositie die de eerste Xbox had en kijk een naar de marktpositie van de 360

en vraag je dan eens af wiens opvolger meer directe vraag zal hebben (install base van rond de 20 miljoen tegen een install base van rond de 70 miljoen)

En bedenk je dan eens wat voor logistieke keten en ontwikkeling er achter zo'n wereldwijde console launch moet zitten in zoveel markten en zoveel taal gebieden

Enige waar internet een grote rol in speelt is in het feit dat pre-orderen veel gebruikelijker is dan 8 jaar geleden.

MS houd echt de voorraad bij launch niet kunstmatig laag, het is gewoon een enorme operatie en ze lopen gewoon achter op schema dus moeten nood gedwongen een paar markten later gaan bedienen

en Sony gaat hier ook wel last van hebben, die lanceren wel overal tegelijk maar denk maar niet dat ze direct overal aan de initiele vraag kan voldoen

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Delphiki, jij hebt toch ook bij microsoft.de besteld en met Paypal betaald ?

Zo ja, staat er bij jou ook een vervaldatum van 20 september ofzoiets. vraag me af wat ze daarmee bedoelen

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Pfff, kan er geen speciaal topic worden aangemaakt? 8)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    waar zou ik dat moeten zien staan?

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Naar je paypal account gaan dan naar recente transacties gaan op de hoofdpagina, dan op details drukken van de transactie van microsoft. dan kom je bij de transactie gegevens en zie je onderaan een paar regels staan met een datum

10. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oei dat staat er bij mij ook. verval datum 16 september. denk dat ze hem op die datum cancellen. Maar ik dacht dat microsoft pas in november van je rekening afhaalt.

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Bedankt voor de moeite, dat was nou precies wat ik zocht! Marge is misschien niet heel groot, maar 4200 points voor €35 kopen er €50 voor krijgen is toch een winst van €15 en das toch altijd mooi meegenomen als je toch van plan was nieuwe punten te kopen!

12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Februari zou wel een mooie maand zijn voor release in NL :p

Bron: XGN

---

En wat betreft de Releasedate voor de Xbox One, zie ik ook een aantal geruchten waarbij 5 november vaker genoemd wordt.
    Dit zou natuurlijk ook heel mooi zijn, alleen dit is natuurlijk nog niet bevestigt en hopelijk krijgen we dat zometeen in de livestream te horen..

Voorbeeld:

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Iemand heeft van iemand gehoord die van iemand had gehoord van een ms medewerker op de vloer dat de xbone in februari uitkomt inderdaad.

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    begint de Livestream nu om 18.00 op de xbox live ?

15. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
  16. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja precies, nu even livestream kijken voordat we conclusies trekken

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan het geluid nog zachter lol.

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Is mijn tv aan het kapot gaan? Donker beeld..

19. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    had net bij dat filmpje ook een donker beeld. nu niet meer

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom kan ik dit niet via m'n Xbox360 kijken? Moet je hiervoor Gold hebben? Of waar staat dit onder?

Deel Deze Pagina