Zal een keer tijd worden. Een sequel scoort eindelijk 10/10/10/9. Titel: Spoiler Oblivion II. Op mijn eigen engine. Moest me wel in het rood steken, maar bidden dat ik een record maak. Hulde aan Lastpak voor de tips en links.
Misschien dat Willem die tips en posts van Lastpak even handig samenvattend in de startpost kan zetten??? Go Willem! Dan maak ik een game met zijn naam erin.
wat ze ook mogen aanpassen is dat als je de demo speelt, en besluit om het spel te kopen ook je savegame van de demo kan overzetten. kon weer helemaal overnieuw beginnen terwijl ik eindelijk een game had die flink wat geld opbracht. wat wel weer leuk was is dat ik een popup kreeg met een bedankje dat ik het spel had gekocht.. maar inderdaad wat feedback met wat er goed of slecht aan je game is zou wel fijn zijn.
In jaar 15 failliet gegaan, kreeg geen normale game er meer uit. Zou dat aan mijn (verouderde?) engines kunnen liggen?
En het personeel laten werken aan dingen waar ze goed in zijn. Iemand met hoge design points moet je niet aan tech dingen laten werken.
Heb een eigen console die nu 5 miljoen keer verkocht is, mijn MMO die exclusief daarop te spelen is heeft 20 miljoen keer verkocht.
Game gaat gewoon veel te snel om rustig alles te kunnen doen. Het voelt niet aan als een gamebedrijf, maar een lopende band op Mach 1. Ik had liever gezien dat ze wat elementjes van de game The Movies hadden overgenomen. Middelmatige PC game, maar er zaten hele toffe dingen in.
Er komt dus een update/patch die in Augustus verwacht word. Game gaat ook naar Steam en ze spreken al heel voorzichtig over een sequel, waar de grootste van een serie verbeteringen in moet komen. En waarschijnlijk kun je bij de update nu ook meer feedback verwachten als een game flopt. Hopelijk gaat de game dan ook minder snel, een stuk minder snel.
Die verbeteringen moeten naar mijn mening gewoon in een patch komen of tegelijk als je het op Steam uit gaat geven.
Dat vind ik dus ook, maar belangrijker vind ik dat ze de game niet zo belachelijk snel maken. Je moet echt elke 4 weken ofzo een game maken. Dat kan zelfs Activision niet.
Het tempo van de game vind ik prima. Ik hoop op een update zoals multi-platform games e.d. En misschien zelfs dat na die 30 jaar er nog steeds nieuwe consoles uit komen (computer gegenereerd oid).
Kick. Is die update inmiddels al uit en wat komt er nog meer van de game? Ik wil hem opzich wel spelen weer, maar gaat me eigenlijks nog te snel en een goede titel maken is ook kut.