[PS4] [PS3] Games Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 aug 2013.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand PayDay 2 op de PS3 al geprobeerd? Ik lees op het internet dat het redelijk bugged is atm.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als het dezelfde demo als in de PS Store is kun je je de moeite besparen. Kortste demo ooit.
    Smaakte wel naar meer, dat zeker.

4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Mochten er nog meer mensen naar gamescom gaan, kom vroeg :p Beyond two souls, Knack zijn lange wachtrijen maar echt de moeite waard. Probeer ook Rain ( bij de Beyond two souls hoek). Destiny was te druk voor mij om nog te proberen (geen zin in uren wachten), wel veel goeds over gehoord. Volgend jaar ga ik hier 2 dagen hiervoor uittrekken want het is echt groots allemaal.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Jij bent geweest? :eek: Awesome. Heb je ook foto's? En wat impressies van de games die je hebt gespeeld? (of staan die verspreid in de andere topics? Even checken :p)

edit: Hoe was de PS4 controller?

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Beide must haves voor mij!_O_

Jammer dat deze R&C nog voor de PS3 is....zal mijn laatste PS3 game zijn.

Lego Marvel koop ik op de PS4 (launch).:+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, weet iemand hoe je meer races unlocked bij Most Wanted? Voor mijn gevoel heb ik er veel te weinig beschikbaar. (blijkbaar 16/61 complete, terwijl ik er via easydrive maar 6 zie) Ik hoef nog maar 3 Most Wanted cars te verslaan, dus het is niet alsof ik nog niet ver genoeg ben in de game...
    De game zal het vast eens uitgelegd hebben, maar ik weet het dus niet meer. :+

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Elke auto heeft aparte racelijst, dus voor alle races moet je lijstje doen met alle auto's.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh. Verdorie. Ik voelde me net zo thuis in mijn huidige auto. :mad: Was niet van plan te wisselen. (heb er al zo een 400 mile op zitten in die ene auto)

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb totaal geen behoefte aan de Playstation 4, want ik vind de games die komen voor de PS3 een stuk toffer. Het meeste zin heb ik in Final Fantasy X / X-2 HD, want die spellen heb ik in die tijd gemist. Maar sindsdien houd ik heel erg van turn-based RPG's, maar tegenwoordig zijn die schaars. En dan heb je nog Beyond. De launch titels van de PS4 spreken me totaal niet aan, dus ik zie geen reden om nu gelijk een nieuwe console te kopen. Ik heb veel liever een PS4 dan een Xbox One, maar voorlopig hoef ik ze beide niet. Ik koop er pas één als er een behoorlijke library aan games is. En de PS3 is nog lang niet dood, dus daar beleef ik voorlopig nog genoeg plezier aan.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een redactielid bij Eurogamer denkt er net zo over en heeft er laatst een heel stuk over geschreven.

Ik heb ook nog genoeg te doen op de ps3, nu en straks. Ik heb na 8 jaar echter teveel zin in de nieuwe generatie.

Komende gen ga ik sowieso kieskeuriger zijn mbt het kopen van games.

13. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan natuurlijk ook; je bent echt de enige niet die zich voorlopig nog wel vermaakt met de huidige consoles.

Er komen voor mij ook nog een paar toppers op de PS3 die ik absoluut niet wil missen, zoals ook de Final Fantasy X remake, en de nieuwe Ratchet & Clank Into the Nexus.
    Ik ga wel nextgen met de PS4, maar ik houd de PS3 er gewoon nog bij.
    Zowieso verkoop ik die niet, games als Uncharted en de Ratchet & Clank serie wil ik blijven kunnen spelen.
    De 360 verkoop ik ook niet, vanwege de Mass Effect serie en de Halo serie, maar de Xbone sla ik over....voorlopig (in ieder geval tot Halo 5, en een prijsdaling:9).

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hou het voorlopig ook bij de PS3, moet nog zoveel games spelen op de PS3. En dan komt nog FFX remake, FFXIV, Puppeteer, KH reMix, Beyond, GTA, FF13-3 ( wil de serie toch compleet hebben ), Ratchet en DS2. Kan me nog wel behoorlijk lang vermaken dus. PS4 komt er wel na prijsverlaging en wat meer exclusives, tot die tijd de Plus games voor de PS4 maar al aanvinken.

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Heb nog maar "net" een ps3, en meteen al 17 exclusives, dus ben nog wel een jaar zoniet meer bezig om die allemaal uit te spelen :cool: Tegen die tijd zal de ps4 wel een leuke collectie games hebben. Destiny, MGS5 etc dat zijn de games voor mij om een ps4 te halen.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Toch vind ik het nog steeds vaag... Ik kies een andere auto, en er staan inderdaad NEW races in easydrive aangegeven. Maar er staat wel al een personal best bij. Dan is ie toch ook niet nieuw? Is er een manier om te zien welke auto ik moet nemen om tot bij de echt nieuwe races te komen? Ik kan moeilijk even in iedere auto stappen om dat handmatig te checken. 8)

Of telt 2 keer dezelfde race doen, maar met 2 verschillende auto's ook mee als 2 aparte events? (voor uiteindelijk die trophy waar je alle 61 events moet hebben gedaan)

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Geen idee of 2x dezelfde race telt als 2 races omdat je verschillende auto's gebruikt, viel mij alleen op dat elke auto een andere set heeft ( en blijkbaar dan nog een hoop races die hetzelfde zijn ). Volgens mij zijn er ook veel meer auto's als 61 dus dat zou ook niet logisch zijn dan. Zal er eens op letten als ik de game weer speel, alleen speel ik deze niet echt vaak ( meestal is mijn zoontje dit aan het spelen haha )

18. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik heb wel wat foto's maar zijn niet zo duidelijk. Het was vooral erg druk waardoor het gedurende het eind van de dag minder leuk was. In de ochtend was het goed te doen. Ik was begonnen bij de Sony hall en er was gelijk een plekje vrij bij Rain. Dat leek mij vooral een leuke game om mee te starten vanwege de gameplay. Beviel goed.

Beyond two souls was om de hoek dus gelijk daarvoor in de rij gestaan. Lang wachten maar dan ook een lange demo mogen spelen. Het was erg scherp, uitdagend met verschillende verhaallijnen erin hoe je het speelt en jammer dat deze niet op de PS4 komt maar op de ps3.

Om eerlijk te zijn was het daarna rondlopen als een kip zonder kop. Het was immens groot, her en der nog wat meegekeken/gegamed. Weinig Cosplay nog de eerste dag, wel leuke stands en zeker buiten was het heerlijk en genoeg te beleven ( en minder druk). Ik wilde nog graag de Oculus Rift VR-bril proberen maar kwam daar pas in de middag achter en was mij gewoon te druk. Nu wel spijt van.

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zijn de aankopen van NFS "Most Wanted" ook op het schijfje aanwezig of moeten die net als in de Store versie gekocht worden ??

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was meteen klaar met Most Wanted toen de allereerste auto die ik in het wild tegen kwam betaalde DLC bleek te zijn toen ik er naartoe wou switchen

*delete*

Niks tegen DLC , maar om het in-game de hele tijd voor m'n neus te houden is gewoon irritant

Laatst bewerkt: 27 aug 2013

Deel Deze Pagina